Ga naar inhoud


Uitval Rtl 4, 5, sbs 6 etc...?


Satbakker

Aanbevolen berichten

@satbakker,

 

Citaat:
In het card info gebeuren op mijn dreambox zegt die dat er geen kaart in zit terwijl 1, 2 en 3 het toch gewoon doen.

 

Raar verhaal, je zou zeggen dat de kaart door de Dreambox dan niet wordt gelezen, in dat geval zal de kaart ook geen update krijgen. Zijn de contacten van de kaart wel goed schoon, evt. de kaart even een paar keer in en uit het slot halen, kan zijn dat de kaart lezer ook vies is. Blijft het vreemd dat de Nederlandse zenders het wel doen. Kaart zit wel goed in het slot neem ik aan, contacten naar beneden bij een Dreambox.

 

Heb je misschien gebruik gemaakt van de een of andere actie van CD, m.a.w. tijdelijk een ander pakket open gehad. Het kan zijn dat je geen problemen met een update over de PPUA had, maar wel een probleem hebt met een update over serial. Een optie is om dan een Mastera te gebruiken, mocht je die hebben, dan kan je ook de PBM uitlezen van de kaart, gr.

 

 

Zilverster.

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee hoor, heb niet meegedaan aan een actie en heb deze kaart al vanaf de overgang naar seca2. Nooit problemen gehad, dat is het rare van het hele verhaal.

 

Maar als dit nog lang duurt eis ik mijn geld terug van deze maand. Hahahaha, dat zal wel niet gaan.

 

Verdomme, ik wil beeld, ik ga in honger staking...... smile

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele la vol met multiproggers en toestanden. Ik heb er alleen al jaren niks meer mee gedaan. Heb niet eens de software er nog voor. Ik denk ook niet dat het verstandig zou zijn om mijn card te gaan proberen uit te lezen, ik weet niet eens meer hoe dat allemaal moet.

 

Die kaart moet gewoon werken, dit is echt een oorzaak door gekloot van die pluzz jongens.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker


Verdomme, ik wil beeld, ik ga in honger staking...... smile


Zo te zien aan je avatar doe je dat al even en is dit dus een loos dreigement. laugh

Begrijp er ook niet meer van.
Als er een betaal achterstand is schakelen ze de kaart uit en heb je ook geen Nederland 1,2 en 3 meer.
De kaart werk wel, het kan wel haast niets anders zijn als een rechten probleem.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal snappen doe ik het ook niet als hij in zijn Dreambox kijkt zegt de box geen kaart misschien toch een technisch probleem zoals de kaartlezer stuk.

 

Maar dat is ook niet zo logisch omdat Nl 1 tot 3 het wel doen ook is de kaart keurig geupdate. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, en als ik de kaart in een andere ontvanger stop die in de tuin staat is het exact hetzelfde verhaal. 1, 2 en 3 werken maar de rest niet.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satbakker,

 

:D .............., software is wel te vinden bij @duwgati, dus dat zou het probleem niet hoeven zijn.

 

Het ziet er naar uit dat de betaling te laat is binnen gekomen, gezien de eerste melding die je kreeg dat de kaart niet was te activeren, in dat geval zal je moeten bellen !!!!

 

In het geval van het probleem PPUA/Serial update zat ik hier even aan te denken en dan met name de versie die ik daar nog niet verder heb uitgewerkt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker
had de dreambox aan laten staan op RTL 4. Zet detv aan en ik vind een bevroren beeld van een programma van RTL 4 en verder niks.

Een (her-)activate krijg je niet binnen als de ontvanger op RTL (of een andere zender van transponder 12344 H) staat. Hij moet op een Nederlandse zenders staan (bv. SBS6 of Ned. 1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker
dit is echt een oorzaak door gekloot van die pluzz jongens.


Niet echt, Canal + heeft niet veel te maken met jouw kaartje. laugh

Wel een vervelende storing, bel canaldigitaal anders even om verhaal te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is opgelost. Het was een afsluiting door canal digitaal omdat er iets fout is gegaan met de auto incasso. Maar het is inmiddels opgelost en ik heb weer beeld, gelukkig.

 

Aan allen bedankt voor het meedenken.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satbakker,

 

 

Ik had al zo'n vermoeden.

 

 

Citaat:
Het ziet er naar uit dat de betaling te laat is binnen gekomen, gezien de eerste melding die je kreeg dat de kaart niet was te activeren, in dat geval zal je moeten bellen !!!!

 

Ik ben blij voor je dat het probleem is opgelost, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...