Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Satbakker

Uitval Rtl 4, 5, sbs 6 etc...?

Aanbevolen berichten

Zit ik rustig naar rtl4 te kijken in een keer geen beeld meer, ik denk ?????????

 

Ik aan het zappen aan en nu blijkt dat alleen ned. 1, 2 en 3 het nog doen. Ik bel mijn maatje Digipaps om te vragen hoe het met hem zit op 300 meter afstand en hij heeft gewoon overal beeld. En ja ik heb netjes betaald dus daar kan het niet aan liggen.

 

Heeft iemand anders hetzelfde probleem nu rond 21:00 uur? Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik soms een heractivatie online opvragen? Lijkt me sterk want het is niet het begin of einde van de maand en in mijn card info geeft die ook netjes aan tot 30-09-2008...

 

Snap er niks van HHHEEEELLLUUUUPPP......

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Een plaatselijke regenbui kan de oorzaak zijn.

Dat kan ook op 300 meter al verschillen.

Zelf had ik net uitval van Nederland 3, terwijl de BBC het wel bleef doen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag het eigenlijk niet zeggen dat ik in het buitenland zit maar geloof me, hier in zuid spanje geen druppel regen :D

 

Wel warm heel erg warm..... maar daar kan het niet aan liggen.

 

Ik vraag me af of een online update zin heeft, heb dat nog nooit hoefen doen namelijk. Ik weet ook niet of op dit tijdstip uberhaupt wel een update verstuurt wordt als je dit online aanvraagt. Gaat dat geautomatiseerd of gebeurt dit pas als de pluzzboys weer morgen ochtend in het pluzzgebouw zijn...?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan via inet een activatie aanvragen.

je krijgt dan te zien dat er tot vanavond 24 uur een activatie puls verzonden gaat worden.

Werkt de kaart dan nog niet moet je opnieuw en activatie aanvragen.

Krijg je weer een melding dat de activatie puls tot 24.00 uur verzonden zal worden. laugh

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Activeren van uw smartcard is niet mogelijk. Neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.).

 

Dat is wat ik te zien krijg op de pagina van pluzz als ik een activatie aanvraag....?

 

Snap er niks van frown

 

Nogmaals geprobeerd en nu krijg ik dit:

 

U heeft reeds een activatie signaal aangevraagd. Indien u nog geen beeld heeft probeer het dan later opnieuw of neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.).

 

En ik heb toch echt betaald...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt meer voor, morgen even opnieuw proberen als de CDS meisjes het zaakje weer aangeslingerd hebben.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, dan zit er niks anders op dan nog maar een cuba libre in te schenken en aan Nederland vertrekt zitten denken... smile Dat wilde ik gaan kijken.... :D

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Begin er nu toch wel een beetje misselijk van te worden. Vanmorgen wederom een heractivatie aangevraagd, kreeg nu id te zien dat tot vannavond 23:59 updates verzonden zullen worden. Kom nu net van mij werk terug, had de dreambox aan laten staan op RTL 4. Zet detv aan en ik vind een bevroren beeld van een programma van RTL 4 en verder niks. Ga ik zappen en niks hoor, hetzelfde als gisteren avond, alleen ned 1, 2 en 3.

 

Begin er nu toch wel van te balen. Zou mijn smart kaart de geest gegeven hebben? Ik kan ze ook moeilijk gaan bellen vanuit Spanje.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer het eens op SBS 6.

Een halfuurtje laten staan en dan naar BVN zappen en even laten staan.

Waarschijnlijk als je dan terug zapt naar SBS werkt het wel.

Zo kreeg ik mijn kaart laatst weer aan de gang.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: satbakker
Ik kan ze ook moeilijk gaan bellen vanuit Spanje.

Waarom niet? Je kan toch zeggen dat je met je camper in Spanje staat.
Het 09 nummer kan je niet bellen,maar via 035-6555666 moet het lukken.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Nja, zoiets zal het toch dan wel moeten gaan worden. heb nog steeds geen beeld, behalve dan op 1, 2 en 3. Zal zometeen nog één keer en her-activatie aanvragen en anders morgen toch maar eens bellen, kijken wat er gebeurt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@satbakker,

 

Anders kun je eens kijken waar de PBM op staat, deze zou normaal op 14 moeten staan bij een SetTopBox ABO, zie onder :

 

 

PBM= 00 00 00 00 00 00 00 14

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Zilvester, ik zou niet weten waar ik die kan vinden. In het card info gebeuren op mijn dreambox zegt die dat er geen kaart in zit terwijl 1, 2 en 3 het toch gewoon doen.

 

In een vhsat ontvanger met de aston 1.05 cam zie ik in het card info menu dat de kaart gewoon zijn keys heeft gehad tot en met 30-09-2008. En verder onder information of onder parameters komt er geen PBM waarde naar voren.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.