Ga naar inhoud


Uitval Rtl 4, 5, sbs 6 etc...?


Satbakker

Aanbevolen berichten

Vandaar dat ik ook niet op het idee was gekomen dat er eventueel iets fout was gegaan met de betaling. Ik wist niet beter dat de betaling net zoals altijd gewoon goed was verlopen. Omdat ik dus ook gewoon 1, 2 en 3 kon ontvangen dacht ik werkelijk dat er iets mis was met de kaart/rechten of in die orde van groote.

 

Maar ja, ik heb gelukkig weer beeld.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nederland 1,2 en 3 zijn gratis. Dus als je CDS niet betaald kun je die gewoon blijven bekijken...

 

Als je het zo bekijkt is CDS zo slecht nog niet. Bij de kabel kun je zelfs bij wanbetaling als je ze vervolgens afsluiten nog niet eens naar de Nederland 1,2,3 laten kijken. Dan zit je echt zwart(!) Bij CDS heb je dan nog altijd vooral Duitse zenders en bovendien nog altijd Nederland 1,2 en 3 en BVN.

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Nederland 1,2 en 3 zijn gratis. Dus als je CDS niet betaald kun je die gewoon blijven bekijken...

Als je het zo bekijkt is CDS zo slecht nog niet. Bij de kabel kun je zelfs bij wanbetaling als je ze vervolgens afsluiten nog niet eens naar de Nederland 1,2,3 laten kijken. Dan zit je echt zwart(!) Bij CDS heb je dan nog altijd vooral Duitse zenders en bovendien nog altijd Nederland 1,2 en 3 en BVN.


Dit is nu juist zo vreemd.
NORMAAL gesproken krijg je gewoon nergens geen beeld meer op en binnen afzienbare tijd een deurwaarder aan de deur die, meestal niet terecht, de rekening van cds komt innen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Littlesat
Nederland 1,2 en 3 zijn gratis. Dus als je CDS niet betaald kun je die gewoon blijven bekijken...

Als je het zo bekijkt is CDS zo slecht nog niet. Bij de kabel kun je zelfs bij wanbetaling als je ze vervolgens afsluiten nog niet eens naar de Nederland 1,2,3 laten kijken. Dan zit je echt zwart(!) Bij CDS heb je dan nog altijd vooral Duitse zenders en bovendien nog altijd Nederland 1,2 en 3 en BVN.


Dit is nu juist zo vreemd.
NORMAAL gesproken krijg je gewoon nergens geen beeld meer op en binnen afzienbare tijd een deurwaarder aan de deur die, meestal niet terecht, de rekening van cds komt innen.


Zo vreemd is dat niet. Iedere Nederland die in Nederland woont MOET gratis de publieke omroep kunnen ontvangen. O.A. KPN met digitenne geeft de publieke omroepen ongecodeerd door. Helaas kunnen ze niet via de satelliet ned.1,2,3 FTA doorgegeven, dit heeft te maken met de auteursrechten. CDS heeft hier een oplossing voor gevonden. Met een geregistreerde CDS pasje kan men dan gratis naar deze zenders kijken. Je hoeft hier dus helemaal niets voor te betalen.

Dit staat op de site van CDS.
Bij CanalDigitaal ontvangt u digitale radio en televisie via de ASTRA-satelliet. Meer dan 200 nationale en internationale zenders zijn vrij te ontvangen via uw schotel.

Met uw CanalDigitaal smartcard ontvangt u na registratie (registratievergoeding € 29,95) ook gratis de publieke omroepen: Nederland 1, 2 en 3. Voor de ontvangst van de Regionale Omroepen en BVN-TV is geen smartcard nodig.

Via de ASTRA-satelliet(en) kunt u naar hartelust genieten van vele (internationale) vrij te ontvangen zenders.

Inclusief: Toegang tot de servicelijn voor € 0,50 per minuut.

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets nieuws wat je daar copieerd van de cds site.

Toch wordt de kaart volledig uitgeschakeld bij een betalings achterstand en krijg je een deurwaarder aan de deur.

 

Kan natuurlijk een beleidswijziging zijn bij cds onder dwang van de overheid maar daar is officieel geen mededeling over bekend.

Ben dus benieuwd naar gebruikers ervaringen op dit gebied zoals die van satbakker.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gert30



Zo vreemd is dat niet. Iedere Nederland die in Nederland woont MOET gratis de publieke omroep kunnen ontvangen. O.A. KPN met digitenne geeft de publieke omroepen ongecodeerd door.


KPN geeft niets gratis door ja tegen een jaarlijkse donatie van de overheid van ik dacht 4 miljoen zijn ze nu ongecodeerd.
Een paar jaar geleden waren NL 1 2 en 3 ook gewoon gecodeerd bij KPN/Digitenne. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvankelijk was het van KPN/Digitenne de bedoeling dat de publieken wel gecodeerd zouden worden doorgegeven. Na interventie van de Tweede Kamer is besloten, omdat de analoge ontvangst onmogelijk is geworden, de zenders via de NOS transponder (Ned. 1-2-3 en Regionaal) ongecodeerd te verspreiden. Mogelijk is er toen ook een afspraak met CDS gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
KPN geeft niets gratis door ja tegen een jaarlijkse donatie van de overheid van ik dacht 4 miljoen zijn ze nu ongecodeerd.:D

Nou ja donatie; dat betalen wij met z,n allen via de kijk en luisterbelasting die nu bij de inkomstenbelasting verrekend wordt (geldt niet voor satbakker whistle)

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, wat ik vergeet te melden is dat als er net zoals bij mij iets mis gaat met de betaling en je wordt afgesloten, dan krijg je wel een boete van 16 €uro te betalen naast het bedrag wat dus nog te voldaan moest worden. Noem het boete of heraansluiting na afsluiting of wat dan ook.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...