Ga naar inhoud


eerste prijs verhoging Digitenne.....


Klinknagel

Aanbevolen berichten

 

Geachte heer, mevrouw

 

Op maandag 1 september start voor veel zenders en omroepen het nieuwe tv seizoen. Dan kunt u weer naar alle populaire tv-programma’s kijken. De Wereld Draait Door is weer terug, Goede Tijden Slechte Tijden gaat verder en Mooi! Weer de Leeuw komt met spraakmakende uitzendingen. Deze programma’s bekijkt u allemaal met Digitenne van KPN.

 

Via deze brief willen wij u graag informeren over enkele ontwikkelingen bij Digitenne. Om te beginnen vertellen we u graag iets over Eredivisie Live voetbal. Dat is een extra pakket waarmee u maar liefst 2 voetbalkanalen ontvangt met vrijwel alle Eredivisie Live wedstrijden. Per maand kost dit slechts € 10,- maar als vaste klant betaalt u tot 1 oktober slechts € 6,- per maand. Wilt u alle Eredivisie wedstrijden live thuis kijken? Klik dan hier en bestel direct Eredivisie Live.

 

Ook informeren wij u over de lage prijs van Digitenne. Klanten vertellen ons keer op keer dat ze dit enorm waarderen. Dat houden we graag zo, maar door stijgende inkoopkosten moeten we de prijs helaas iets verhogen. De nieuwe prijs wordt per 1 oktober 2008 € 7,50 per maand. Rond 25 september ziet u de nieuwe prijs voor het eerst op uw factuur. Goed nieuws is dat u jaarlijks nog steeds meer dan € 100,- bespaart ten opzichte van tv kijken via de kabel. Mooi toch?

 

Heeft u meer dan één digitale ontvanger die u huurt voor € 3,- per maand? Dan verandert er nog iets. Voor de 2e en/of 3e ontvanger betaalt u per 1 oktober 2008 € 3,50 per maand. Ook dit ziet u terug op uw nieuwe maandfactuur. Let op: de 1e ontvanger blijft natuurlijk gratis.

 

Vanwege de prijswijziging mag u uw Digitenne abonnement tot en met 30 september 2008 kosteloos opzeggen. U kunt dit doen door te bellen met onze klantenservice via 0900 - 0576 (45 cent per minuut en dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur). Onze klantenservice helpt u uiteraard ook graag met alle andere vragen over Digitenne. Of kijk voor meer informatie op kpn.com.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jacob Middeldorp

Directeur Klantcontact

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Xilence
Daar kon je uiteraard op wachten, zal ook de laatste niet zijn. Eerst wat zieltjes winnen met een lage prijs om daana weer langzaam de prijs weer te verhogen.

Dat doet CDS ook hoor, daar heb ik zelfs al sterkere verhogingen gezien. Samen met de verhoging kleden ze je zenderpakket dan nog uit ook.

Maar het is niet helemaal hetzelfde, want de prijs van CDS was in de eerste plaats al niet superlaag voor ie omhoog ging (en hij blijft stijgen).

Zelfs als Digitenne hierna met €1 omhoog gaat ieder jaar (wat ik zou betwijfelen), dan bereiken we de €9,50 pas in de herfst van 2010. En dan kunnen we nog een jaar vooruit voor dat bedrag, in 2011 zien we wel weer. Het basispakket van CDS kost tegen die tijd €11,50*, en daar heb ik om eerlijk te zijn minder twijfels over.

* Met minder zenders. Ik voorspel dat in de komende jaren alle extra MTV zenders+TV Oranje overgeheveld worden naar het familiepakket. NGC gaat in die periode misschien ook naar het familiepakket. Het settopboxpakket als los pakket verdwijnt. De helft van de zenders uit het familiepakket gaat naar het entertainmentpakket. Sailing channel, Extreme sports en Boomerang verdwijnen uit alle pakketten. Hustler zal mogelijk ook sneuvelen.

Over een paar jaar deze reactie maar teruglezen en hopen dat we niet hoeven te wenen omdat àl mijn voorspellingen zijn uitgekomen. cry

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege de prijswijziging mag u uw Digitenne abonnement tot en met 30 september 2008 kosteloos opzeggen. U kunt dit doen door te bellen met onze klantenservice via 0900 - 0576 (45 cent per minuut en dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur)

 

^^ moauw zo gratis opzeggen is het dus niet wink

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mis in de mail van KPN is waarom de huur van de 2e en 3e ontvanger omhoog zou moeten. Dat ze hogere inkoopkosten hebben voor de programma's lijkt nog te geloven maar die huurbakjes worden na verloop van tijd eerder goedkoper voor KPN dan duurder. Stel dat je 3 huurbakjes hebt dan gaan de kosten toch wel even omhoog. Overigens is het nog niet zo asociaal als CD doet door ieder jaar domweg 10 euro op het SetopBox pakket te gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen kan ook schriftelijk via

KPN Telecom BV

Digitale TV van KPN

Postbus 30000

2500 GA Den Haag

 

werkte bij mij in ieder geval. kreeg keurig bevestigingsbrief

mvg Luchtig

 

Philips DSR 7141/22 - Triax TDS 78 - multifeed 3xastra 1xhorbit - LG M2280D - recreatiepakket met HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik kijk in de lijst met alternatieve nummers ( vraag alex) zie ik hetvolgende:

 

Citaat:

0900-nummer: 0900 0576

Alternatief nummer: 0800 0115

 

Extra informatie:

Fax: 070 3439600 Via 0800 0115 kunnen zij u ook doorverbinden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pet123
Tegen die tijd is de sterke concurentie op de kabel een feit en stappen we met ze allen weer over na de kabel.

Ook de kabel kon wel eens flink duurder worden, gelet op het persbericht over de enorm grote schuld die Ziggo, amper enkele maanden na de start, heeft.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Origineel bericht van: pet123
Tegen die tijd is de sterke concurentie op de kabel een feit en stappen we met ze allen weer over na de kabel.

Ook de kabel kon wel eens flink duurder worden, gelet op het persbericht over de enorm grote schuld die Ziggo, amper enkele maanden na de start, heeft.

Bron? Dit bericht heb ik zeker gemist..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ErikuutEpe
Origineel bericht van: Xilence
Eerst wat zieltjes winnen met een lage prijs om daana weer langzaam de prijs weer te verhogen.


mischien is mijn vraag een beetje offtopic confused

is het trouwens normaal als er winter / zomer stop is op de voetbal kanalen , dat het geld gewoon nog van je rekening wordt gehaald ?

ik betaal dus eigenijk voor een Testbeeld mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...