Ga naar inhoud


Gratis DUO-LNB voor voetbalabonnee


Elwin

Aanbevolen berichten

De Eredivisie Live kanalen komen dus zowel op Astra 19,2 en Astra 23,5. Hiervoor is een DUO-LNB nodig.

 

CanalDigitaal heeft besloten de abonnees tegemoet te komen voor een gratis DUO-LNB! Dit aanbod geldt voor abonnees die een abonnement hebben (genomen) op Eredivisie Live en tevens kijken naar het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of Top-pakket!

 

Best netjes van CDS! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooi spul, zo'n duo LNB. :D De vorige ronde ging alles via de dealers i.v.m. het kunnen ontvangen van de regionalen. Ook op 23,5.

Mijn gewonnen apparaat heb ik toen maar verkocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nette deal... zou het komen omdat meer mensen duidelijk hebben laten merken dat live eredivisie voetbal over 2 satellieten helemaal niet wenselijk was en is.

 

Net 1 besteld ben benieuwd of ie over 8 dagen er ook echt is. Moet ik wat hobby-en om hem aan de praat te krijgen smile Teminste al kan ik wachten... een extra LNB is ook zo gekocht wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pavaronnie
Origineel bericht van: NINjak
Nette deal... zou het komen omdat meer mensen duidelijk hebben laten merken dat live eredivisie voetbal over 2 satellieten helemaal niet wenselijk was en is.


Zeker een nette deal, maar de opmerking er achteraan vind ik dan weer minder charmant. Waarom nou zo'n negatieve benadering? CDS heeft op voorhand waarschijnlijk al gerealiseerd dat het aanbieden van een duo lnb belangrijk zou zijn voor voetbalkijkers om beide zenders te kunnen zien. Dus ik denk dat het meer een marketing stunt is. Als beide zenders op astra 1 hadden kunnen worden doorgegeven, hadden ze dat echt wel gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pavaronnie
Origineel bericht van: NINjak
Nette deal... zou het komen omdat meer mensen duidelijk hebben laten merken dat live eredivisie voetbal over 2 satellieten helemaal niet wenselijk was en is.

voetbalkijkers om beide zenders te kunnen zien. Dus ik denk dat het meer een marketing stunt is. Als beide zenders op astra 1 hadden kunnen worden doorgegeven, hadden ze dat echt wel gedaan.


Denk je?

Het was echt wel mogelijk geweest.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pavaronnie
Zeker een nette deal, maar de opmerking er achteraan vind ik dan weer minder charmant. Waarom nou zo'n negatieve benadering? CDS heeft op voorhand waarschijnlijk al gerealiseerd dat het aanbieden van een duo lnb belangrijk zou zijn voor voetbalkijkers om beide zenders te kunnen zien. Dus ik denk dat het meer een marketing stunt is. Als beide zenders op astra 1 hadden kunnen worden doorgegeven, hadden ze dat echt wel gedaan.


Omdat ik CDS een vraag had gesteld over het, toen nog een gerucht, splitsen van voetbal kanalen over 2 satellieten terwijl ik als oud Tele2 voetbal kijker en waarschijnlijk vele mensen met mij helemaal (nog) helemaal geen Astra3 ontvangst heb.

Na lang wachten was het antwoord was zeer standaard en werd er alleen gezegd dat het voetbal over 2 satellieten verdeeld werd. Als meer mensen dat gedaan hebben zouden ze weleens daardoor mogelijk tot deze beslissing gekomen zijn.

Als jij het laatste negatief opvat kan dat zo zijn maar zo heb ik hem niet geschreven, ik plaatste er alleen een kanttekening bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Pavaronnie


Zeker een nette deal, maar de opmerking er achteraan vind ik dan weer minder charmant. Waarom nou zo'n negatieve benadering? CDS heeft op voorhand waarschijnlijk al gerealiseerd dat het aanbieden van een duo lnb belangrijk zou zijn voor voetbalkijkers om beide zenders te kunnen zien. Dus ik denk dat het meer een marketing stunt is. Als beide zenders op astra 1 hadden kunnen worden doorgegeven, hadden ze dat echt wel gedaan.

Ja en ze zijn even vergeten dat die duo lnb maar op een klein aantal merken schotels past shocked Op een Triax bv gaat het goed, maar of het bij andere merken ook zo goed gaat confused

EN bij een Triax mag de schotel ook niet groter zijn dan 78cm . Groter gaat wel maar is de ontvangst minder .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosbag
EN bij een Triax mag de schotel ook niet groter zijn dan 78cm . Groter gaat wel maar is de ontvangst minder .


Heeft natuurlijk niks met Triax te maken, elke schotel van 88 is te groot.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...