Ga naar inhoud


Gratis DUO-LNB voor voetbalabonnee


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jimny
Hier op Terschelling ook ontvangen, nadat ik afgelopen week gereclameerd heb bij CD via een mailtje waarom iemand met een basispakket zoals ik geen trouwe klant zou zijn en daarom niet in aanmerking komt voor deze leuke geste van CD.
De volgende dag kreeg ik al antwoord op mijn mailtje dat ook ik een gratis LNB zou krijgen
grote klasse van canal digitaal dus

Wie niet van zich laat horen mag 'm wel zelf kopen. Maar ik ben nog geen jaar lid, dus ik zal sowieso wel niks krijgen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jimny
Je kunt proberen om eentje gewoon te bestellen, ik zag hier een aantal berichtjes dat men ook al had men geen eredivisie live of family pakket of hoger toch eentje heeft ontvangen
succes

Waar kan je die dan bestellen? Ik zal de link wel gemist hebben.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DUO lnb werkt op mijn 90x75cm schotel niet. Ik wist dit al van te voren maar wilde het toch even proberen (eigenwijs die ik ben) of er wat beeld zou komen (was een kleine moeite). Mogelijk dat als ik de lnb wat meer zou opschuiven Astra3 beeld/meer signaal zou geven alleen heb ik die ruimte niet en dat zou ten koste van Astra1 gaan.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naar aanleiding van de brief die ik vandaag kreeg, ook maar eens gebeld. Was klaar om een heel betoog te houden, dat ik mijn Duo LNB voor niets wilde hebben, mede omdat mijn verteld is dat er voor Tele2 klanten niets zou veranderen.

 

Voordat ik goed en wel was begonnen, viel de meneer mij in de rede, om mij te vertellen dat ik in aanmerking kom voor een gratis Duo LNB. Krijg ook nog één of ander blad gratis erbij.

 

Ik dacht eerst, ze proberen je gewoon over te halen, om de Duo LNB te bestellen i.c.m. een family pakket of hoger, maar uiteindelijk viel het me nog mee. Vind het alleen nog vreemd dat het Eredivisielive abonnemet standaar 10,49 kost, dat vind ik toch wel enigszins prijzig. Andere partijen (bijv. Digitenne bieden Eredivisielive al aan voor 6 euri.

VU+ SOLO2 500 GB (VTI 6.0.5), Triax 88 cm met Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Andere partijen (bijv. Digitenne bieden Eredivisielive al aan voor 6 euri.


Dat is bij digitenne alleen de eerste maand. Vanaf Oktober wordt het daar ook 10 Euro.

De goedkoopste is eigenlijk UPC. Die bieden het voor 9.95 per maand na een goedkopere voor periode en daarvoor hebben ze wel 4 zenders ipv 2, zodat ze "bijna" elke wedstrijd live kunnen uitzenden en niet ca. 1 op de 5 wedstrijden niet live kunnen uitzenden.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

quote] Andere partijen (bijv. Digitenne bieden Eredivisielive al aan voor 6 euri.

 

Dat is bij digitenne alleen de eerste maand. Vanaf Oktober wordt het daar ook 10 Euro.

 

De goedkoopste is eigenlijk UPC. Die bieden het voor 9.95 per maand na een goedkopere voor periode en daarvoor hebben ze wel 4 zenders ipv 2, zodat ze "bijna" elke wedstrijd live kunnen uitzenden en niet ca. 1 op de 5 wedstrijden niet live kunnen uitzenden.

 

Wat een commercial weer zeg. Ik snap niet hoe jij het steeds weer flikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MP4
quote] Andere partijen (bijv. Digitenne bieden Eredivisielive al aan voor 6 euri.


Dat is bij digitenne alleen de eerste maand. Vanaf Oktober wordt het daar ook 10 Euro.

De goedkoopste is eigenlijk UPC. Die bieden het voor 9.95 per maand na een goedkopere voor periode en daarvoor hebben ze wel 4 zenders ipv 2, zodat ze "bijna" elke wedstrijd live kunnen uitzenden en niet ca. 1 op de 5 wedstrijden niet live kunnen uitzenden.


Wat een commercial weer zeg. Ik snap niet hoe jij het steeds weer flikt.
--------------------------------------------------------------
Of interactieve TV van KPN, ook 4 zenders voor 9,95 maar je moet wel een internet abo van KPN hebben, wel weer extra voordelen zoals harddisk en uitzending gemist en relatief lage abo prijs voor totaal pakket.

nb: je quote niet goed, wel op de citaat knop gedrukt?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: f650gsrider
Bedankt voor de Tip heb hem net besteld. smile


Heb me voor de grap ook maar aangemeld,en tot mijn verbazing kreeg ik er een.En ook nog een twin uitvoering,ik heb alleen maar een basis pakket laugh

groetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem besteld via de mail van het weekend, maar nog geen reactie gehad. Heb alles bv sport1 en film1. Dus laat ze maar over de brug komen. Zou graag de quad versie willen hebben.

Hoe lang duurde het ongeveer bij de anderen?

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat word lachen als ze de zaak daar gaan controleren.

Dan zal CD's het wel weer gedaan hebben als de rekening komt.

 

--------------------- mann00002.gif

 

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...