Ga naar inhoud


Gratis DUO-LNB voor voetbalabonnee


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bron:

http://www.canaldigitaal.nl/web/2008/eredivisielive/gratis-duo-lnb-twin.asp

 

Citaat:

Heeft u nog geen DUO LNB?

Dan kunt u als trouwe abonnee geheel gratis een DUO LNB Twin aanvragen.

Dit aanbod geldt voor abonnees die een abonnement hebben (genomen) op Eredivisie Live en tevens kijken naar het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of Top-pakket met een geldige CanalDigitaal smartcard.

 

Dus alleen een gratis Duo-LNB als je een abbo hebt op voetbal + vanaf Familiepakket...

 

Het kan uiteraard wel zo zijn dat ze perongeluk een gratis LNB hebben opgestuurd ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Eduard07

Ik heb een Triax 54cm. Past ie daar ook op en hoe pakt dat uit?


Kan niemand een antwoord geven? confused


Dit gaat over een gratis duo lnb welke je alleen gratis krijgd als je een (te) duur abonnement afsluit.
Alleen zijn er natuurlijk weer echte Nederlanders die het apparaat voor niets proberen binnen te krijgen. laugh

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Johan45Dit gaat over een gratis duo lnb welke je alleen gratis krijgd als je een (te) duur abonnement afsluit.

Alleen zijn er natuurlijk weer echte Nederlanders die het apparaat voor niets proberen binnen te krijgen. laugh

 

Is dit een antwoord op mijn vraag?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
Dit gaat over een gratis duo lnb welke je alleen gratis krijgd als je een (te) duur abonnement afsluit.
Alleen zijn er natuurlijk weer echte Nederlanders die het apparaat voor niets proberen binnen te krijgen. laugh


Is dit een antwoord op mijn vraag?


Nee, dat is geen antwoord op je vraag.
En je vraag zal in het NIEUWS FORUM ook niet snel beantwoord worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
Dit gaat over een gratis duo lnb welke je alleen gratis krijgd als je een (te) duur abonnement afsluit.
Alleen zijn er natuurlijk weer echte Nederlanders die het apparaat voor niets proberen binnen te krijgen. laugh


Is dit een antwoord op mijn vraag?


Nee, dat is geen antwoord op je vraag.
En je vraag zal in het NIEUWS FORUM ook niet snel beantwoord worden.


deze keer dus wel :D

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu even weer on topic. Ik zag zo'n duo lnb wel zitten en heb even gemaild met CDS. Helaas zegt CDS het is alleen voor de voetballiefhebbers. Als je dit afneemt krijg je een duo lnb. Lijkt me een vorm van discriminatie. Ik hoef niet zo nodig voetbal te zien, maar wel de regionalen (dit lukt overigens prima met m'n draaibare installatie, maar toch).

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is natuurlijk geen vorm van disciminatie men geeft alleen een duo lnb kado als men een abonnement neemt op eredivisie live en dit is alleen gratis voor degenen die vanaf family pakket kijken.

Het is net als bij de supermarkt je krijgt alleen zegeltjes als je bv voor 20 euro besteed en als je dan maar voor 5 euro besteed en je krijgt geen zegeltje dan kun je toch ook niet sprken van disciminatie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb familiepakket + eredivisie-live en daarmee oa. Feyenoord - Ajax kunnen zien.

En moet eerlijk toegeven dat Ajax wel een beetje genaaid is door die Haardinges.

Maar die 2e lnb is inmiddels ook in gebruik.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...