Ga naar inhoud


Gratis DUO-LNB voor voetbalabonnee


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: leo1949
Dat word lachen als ze de zaak daar gaan controleren.
Dan zal CD's het wel weer gedaan hebben als de rekening komt.

--------------------- mann00002.gif


Leo


Heeft u nog geen DUO LNB?
Dan kunt u als trouwe abonnee geheel gratis een DUO LNB Twin aanvragen.
Dit aanbod geldt voor abonnees die een abonnement hebben (genomen) op Eredivisie Live en tevens kijken naar het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of Top-pakket met een geldige CanalDigitaal smartcard.

Vul het onderstaande formulier in. Alle velden zijn verplicht.

Let op
Uw abonneenummer (max. 8 cijfers) kunt u o.a. terugvinden op uw online factuur in Mijn CanalDigitaal, op uw bankafschrift of op schriftelijke correspondentie van onze klantenservice.

Naam
Straat + huisnummer
Postcode
Woonplaats
E-mailadres
Abonneenummer
Smartcardnummer


Alleen wanneer u uw gegevens correct invult, kunnen wij de DUO LNB Twin geheel gratis opsturen naar een geldig adres in Nederland. U ontvangt uw DUO LNB Twin binnen 8 werkdagen indien u in aanmerking komt voor dit aanbod.

Kijkt u naar het Recreatie-pakket, het Set Top Box-pakket, het Basis-pakket of heeft u helemaal geen betaald zenderpakket via CanalDigitaal?
Niet getreurd! Wanneer u uw zenderpakket uitbreidt naar het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of het Top-pakket i.c.m. Eredivisie Live, ontvangt u ook een gratis DUO LNB. Bovendien profiteert u ook gedurende enkele maanden van een fikse korting op uw abonnementstarief voor uw nieuwe instappakket.

Stap 1 - Klik op Mijn CanalDigitaal, log in en kies 'Zenderpakket uitbreiden' (rechts); Stap 2 - Volg de stappen en kies voor het Familie-pakket of een hoger instappakket.
Stap 3 - Vraag na succesvolle verwerking hierboven uw gratis DUO LNB Twin aan.


Heb alleen mijn gegevens ingevuld verder niets, en dat was een week geleden.Is bezorgd door selectvracht en hoefde niet ervoor te tekenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CanalDigitaal

Kijkt u naar het Recreatie-pakket, het Set Top Box-pakket, het Basis-pakket of heeft u helemaal geen betaald zenderpakket via CanalDigitaal?
Niet getreurd! Wanneer u uw zenderpakket uitbreidt naar het Familie-pakket, het Entertainment-pakket, het Combi-pakket of het Top-pakket i.c.m. Eredivisie Live, ontvangt u ook een gratis DUO LNB.

Och mensen die alleen maar Set Top Box hebben moeten nu maar kijken of ze nu ook de zenders
van het familiepakket en de eredivisie kunnen ontvangen en dan hun bankafschriften ook ff nakijken.

---------------- Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak tongue.giftongue.giftongue.gif
------------------------------- En CD's is de winnaar

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik denk dat ze je nu zonder veel problemen je een Eredivisie Live abbo voor een jaar kunnen aansmeren.

 

Er staat nl. duidelijk bij wat de voorwaarde zijn voor een gratis DUO LNB dus als je uiteindelijk voor een jaartje een abbo voor je kiezen krijgt.......tja, dan ga ik wel lachen. Ik ben benieuwd hoe de "slimme bestellers" zich er dan uit zouden willen lullen.

 

Geniet ervan zolang het evt. kan. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Ik ben benieuwd hoe de "slimme bestellers" zich er dan uit zouden willen lullen.


Mwoah... ik ben dan ook wel benieuwd wat ik dan zeg hoor, hahahahaha. Nou ja joh, we zien wel toch. Misschien hebben we allemaal mazzel. Maar ik denk niet dat ze de voorwaarden ineens zo kunnen uitleggen als jij het voorschotelt. Da's koppelverkoop volgens mij. Dussss...
We w88 af.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Nou, ik denk dat ze je nu zonder veel problemen je een Eredivisie Live abbo voor een jaar kunnen aansmeren.

Er staat nl. duidelijk bij wat de voorwaarde zijn voor een gratis DUO LNB dus als je uiteindelijk voor een jaartje een abbo voor je kiezen krijgt.......tja, dan ga ik wel lachen. Ik ben benieuwd hoe de "slimme bestellers" zich er dan uit zouden willen lullen.

Geniet ervan zolang het evt. kan. wink



Stap 1 - Klik op Mijn CanalDigitaal, log in en kies 'Zenderpakket uitbreiden' (rechts); Stap 2 - Volg de stappen en kies voor het Familie-pakket of een hoger instappakket.
Stap 3 - Vraag na succesvolle verwerking hierboven uw gratis DUO LNB Twin aan.

En dat heb ik niet gedaan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

duo lnb is binnen.

Als ze ongevraagd abo geld afschrijven

dan ga ik het terugboeken (internet bankieren of met het rode terugboek formulier.)

Als iedereen hier dat doet is het afgelopen met die

mogelijk misleidend aansmeren van abo's

 

Laat maar komen, ik heb nog kabeltv.

 

Satlux

 

 

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat jullie nu met z'n allen vast zitten aan een Eredivisie Live pakket. Want er staat toch dat je er eentje krijgt bij een abonnement op Eredivisie Live, mits je daarnaast nog een Familie-, Entertainment- of Toppakket hebt? confused

 

Anders zijn ze weer eens erg misleidend bezig daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is dat!!! eerlijk is eerlijk.

CD's hoort dat te geven waar je om vraagt, en dat is de LNB en het gekozen pakket.

Want dan zijn ze niet misleidend maar eerlijk bezig.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Iedergeval werkt hij ook op mij grote schotel, al was het niet ideaal uitrichten, maargoed hij werkt perfect.Zoals ik schreef ongeveer dezelfde waardes als op een 65cm schotel, op astra 23.5 op 19 heb ik meer signaal dan op de 19 oost op de 65 cm


Ik heb een Triax 54cm. Past ie daar ook op en hoe pakt dat uit?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Ik denk ook dat jullie nu met z'n allen vast zitten aan een Eredivisie Live pakket. Want er staat toch dat je er eentje krijgt bij een abonnement op Eredivisie Live, mits je daarnaast nog een Familie-, Entertainment- of Toppakket hebt? confused

Anders zijn ze weer eens erg misleidend bezig daar!


Waar staat het dan dat als je een lnb aanvraagt je er meteen een abbo bij krijgt. confused

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Op de site van CanalDigitaal staat dat... Een gratis LNB krijg je als je een abbo neemt op EredivisieLive en vanaf het Familiepakket(!)


Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat is 1 van de voorwaarden om een gratis lnb te krijgen.Je moet zelfs je smartcard nummer intoetsen zodat ze kunnen controleren of je er recht op hebt.En als ze dat dan niet goed doen wil nog niet zeggen dat ze je dan meteen een abbo kunnen aansmeren.
Kijk ik zeg er wel bij dat als ze dat wel doen ik niet gelijk ga lopen janken van kijk wat flikken ze nu maar ik zal er zeker tegen in gaan.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...