Ga naar inhoud


Nieuw met veel vragen...


Ivanders

Aanbevolen berichten

Hey forumers,

 

Ik sta op het punt te verhuizen en dan moet er een alternatief komen voor digitale tv (nu telenet, maar enorm veel problemen)

 

De beste oplossing lijkt mij tv vlaanderen.

 

Nu is dit volledig nieuw voor mij. En enkele vragen steken de kop op waar ik uiteraard bij de verdeler geen (open minded) antwoord op krijg. Hij wil de doos van tv vlaanderen gewoon verkopen. dat hoort bij zijn job neem ik aan...

 

Het zender aanbod spreekt me aan. Alleen wil ik het volledige zenderaanbod op 2 toestellen kunnen bekijken. Daar steekt volgens de lieve man die me graag met de tv vlaanderen doos naar buiten had zien wandelen, een klein probleempje de kop op. Volgens hem kan ik een optie nemen dat ik kaartje krijg voor de vlaamse zenders op het 2de toestel. Ik probeer de lieve man duidelijk te maken dat ik het volledige zender aanbod wil bekijken (gelijktijdig) op 2 toestellen. Dit kon volgens hem niet, daar zou ik 2 contractjes voor moeten tekenen. Met dat nieuws ben ik dus niet blij. zien jullie hier een oplossing voor?

 

Mijn volgende vraag gaat over de hardware...

 

Ik wil dus Op 2 toestellen het volledige zender aanbod. dus neem ik aan dat ik 2 decoders nodig heb? Kunnen deze 2 decoders op dezelfde schotel, of heb ik voor elke decoder een schotel nodig? Of is het zo simpel als de gewone tv kabel van vroeger? kabel doorknippen, splittertje er tussen. Was het beeld te slecht splittertje vervangen door versterkertje en klaar.

 

En dan de vraag van 1 miljoen die waarscheinlijk over pm zal moeten gaan. wat zijn de mogelijkheden om toch op de 2de decoder het volledige zenderaanbod te bekijken zonder 2 contracten te betalen. Ik neem aan dat het canal+ tijdperk met kaartjes van de zwarte markt al achterhaald is door de aanbieders?

 

Zoals gezegd ik ben leek, weet niet of al deze vragen hier op hun plaats zijn. Maar weet dat de mensen die het antwoord weten hier rondhangen.

 

Bedankt alvast.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook een vraag voor jou.... Heb je al gezocht op dit forum?

Want op nagenoeg alle vragen die jij stelt is het antwoord (zeer) eenvoudig te vinden door een beetje te gaan zoeken.

 

Suc6!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij ons op Sat4all

Inderdaad is met de zoekfunctie van ons board het een en ander zeker te vinden.

 

Zoals >> Dit topic << maar ook >> HIER << kun je veel antwoorden vinden

 

De Digimax Sapphire is geen dure ontvanger die het goed doet.

Je kan tot 8 decoders gaan met 1 TVV kaart.

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ivanders
Hey forumers,


Het zender aanbod spreekt me aan. Alleen wil ik het volledige zenderaanbod op 2 toestellen kunnen bekijken. Daar steekt volgens de lieve man die me graag met de tv vlaanderen doos naar buiten had zien wandelen, een klein probleempje de kop op. Volgens hem kan ik een optie nemen dat ik kaartje krijg voor de vlaamse zenders op het 2de toestel. Ik probeer de lieve man duidelijk te maken dat ik het volledige zender aanbod wil bekijken (gelijktijdig) op 2 toestellen. Dit kon volgens hem niet, daar zou ik 2 contractjes voor moeten tekenen. Met dat nieuws ben ik dus niet blij. zien jullie hier een oplossing voor?




Met SmartWi kan je met 1 TVV kaartje verschillende ontvangers
bedienen.

Zoek maar eens op het net.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...