Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen de Wavefrontier T90 afstellen.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik ben niet tevreden over de afstelling ergens is er iets niet goed maar mijn satmeter geeft goed aan maar het signaal is op RTL4 70% en dat is teweinig.Is er iemand in de buurd van Almere die mij een goede Satvinder kan bezorgen desnoods zelf even komt controleren?Ik wil graag de T90 Optimaal hebben.De T90 staat op het platte dak een ladder heb ik dus dat is geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet dat er een bedrijf in duitsland zulke meet apparatuur verhuren. Helaas verhuren ze niet naar het buitenland (erg logisch). Ik zag wel op marktplaats een satlook micro te koop (mits in een goede staat). Misschien een goede investering eenmalig. Zeker als u een T90 in bezit hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ventura
Ik weet dat er een bedrijf in duitsland zulke meet apparatuur verhuren. Helaas verhuren ze niet naar het buitenland (erg logisch). Ik zag wel op marktplaats een satlook micro te koop (mits in een goede staat). Misschien een goede investering eenmalig. Zeker als u een T90 in bezit hebt.


Ja zoiets bedoel ik ook maar kon zijn dat er iemand of een bedrijf het tehuur aanbied gegarandeerd dat ik het goed behandeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou uh ik zou dan eigenlijk kunnen reageren, als je echt gaat huren, dat je dan ook net zo goed een monteur kunt laten komen van een satellietwinkel voor dat huurbedrag

 

die heeft zo'n ding altijd bij

en

dan heeft ie ook nog eens ervaring met dat zwaar kreng.

 

je gelooft het misschien pas als je een wokje of twee drie zelf hebt uitgericht, het is enkel goed mikken.

 

je neemt dishpointer.com

je neemt een middenpositie voor de t90

je stelt alles daaraan conform de hollessheet in excel

je gaat het dak op en kijkt (eventueel met een print van dishpointer) staande achter de t90 naar het doel.

 

met de fameuze WPW "schud en ruk" methode heb je die t90 zo op stand.

 

als je dan iemand met een mobieltje voor de buis hebt zitten ben je ook bij het echte fijnafstemmen/uitrichten redelijk snel klaar.

de hele installatie op het dak verplaasten met receiver en beeldscherm kan ook, maar dat is echt wel teveel gedoe.

 

de receiver die geen direkte signaalmeting als menu optie heeft is dan helaas wel in het nadeel.

 

chiao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...