Ga naar inhoud


[7025+] LT Fifth with SP 2 is uit.


ghostecho

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Rytec
Zoals gezegd BA erop gezet en nogmaals LT5 SP2 geinstalleerd, zelfs na elke verandering of plugin installatie de box herstart maar toch weer steeds die tuner reset.
Dan maar eens Oozoon erop gezet en met dreamset de settingslijst erin en deze blijft het wel goed doen.
Mijn verdenking kijkt nu toch richting een LT probleem. De enigma in Oozoon dateert van 22/09 want ik heb zelfs nog een update uitgevoerd.

Bij mij werk hij erg goed geen enkel probleem, ook de oude verzie LT4 doet het perfekt
Jij bent een van de weinigen die problemen onder vind, ik denk toch dat er probleem bij jou dreambox licht.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: John van Dreumel
In het antwoord van Rytec staat toch echt een link naar de LT site. Begin van dit topic.

Greetz

John


Heb je er al op geklikt dan wijsneus wink

Ik krijg dit bij image download,


Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond nogmaals zitten testen met die LT5SP2 (laat me toch niet helemaal los).

Ik heb eerst eens Gemini 3.80 erop gezet en daar alles geconfigureerd en dan met dreamboxedit 3 mijn settingslijst erin gezet en een paar keer gereboot. De tuners blijven perfect staan.

 

Daarna zelfs met behulp van een LT-kenner stap voor stap de installatie uitgevoerd, idd was hun datalimiet overschreden. Ik moest zelfs handmatig cccam en script erop installeren. Ook daarna met dreamboxedit de settingslijst erin gezet en na de GUI herstart was het nog OK.

Daarna een reboot gedaan en weer stond tuner A "niets aangesloten".

Dus mijn ondervinding ;

met LT5, Oozoon, Gemini 3.80 geen problemen

met LT5SP1, LT5SP2 wel problemen

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al een oplossing voor de tuner reset van tuner A bij een herstart? ik heb vandaag bij een vriend met een 7025 LT sp2 geinstalleerd en bij hem springt tuner A ook na elke herstart terug op " niets aangesloten" . Hij onthoud wel de ABCD instellingen. Ik heb zelf een 7025+ en heb er met LTsp2 geen last van.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...