Ga naar inhoud


Full HD of HD Ready


Gast fatfreddy

Aanbevolen berichten

Dat jij ze wilt zien fijn, maar geld dat dan voor iedereen ? Welja, ik ga dan maar met mijn stoel zo midden in de kamer voor de tv zitten da's gezellig voor de mensen die achter mij op de bank zitten. Het gaat toch om de situatie in de huiskamer welk toestel het beste geïntegreerd kan worden ? Elke situatie is toch weer anders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom hebt ge dan-vermits geld gene rol speelt-niethet beste gekocht:PIONEER

Origineel bericht van: bob0r
LCD is veel scherper vooral met een wat groter scherm.

Als zwart niet zwart is, heb je een K U T TV gekocht.

Samsumg LCD TV is perfect. Over stroom verbruik moet je niet huilen tenzij je krap bij kas zit. (De aarde overleefd de mensheid wel hoor, daar hoef je je niet druk om te maken, je leeft maar 1x!!)

 

FULL HD ga je pas merken bij 40 inch of meer (Heb zelf FULL HD 52" en HD READY, 720, is zelfs al onscherp aan het worden, wat ook logisch is)

Vooral met SD tv/dvd/internet films raad ik je aan om een scherm beneden 40" te nemen en dan maakt HD Ready of FULL HD ook niet veel uit.

 

Als je wel genoeg geld hebt, neem altijd een FULL HD en zo'n groot mogelijk scherm, gaat niet lang meer duren voordat je een bluray speler voor onder de 100 euro kunt kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samsung niets mis mee hoor.

Kleuren en luma levels (black level) goed instellen, blacklight afstellen wat je zelf het prettigste vind, alle poespas uit (helaas wel voor betaald, maar dat weet je)

100Hz motion mag wel aan bij sommige video soorten, sport bijvoorbeeld, en alles is perfect laugh

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja PIONEER daar zeg je me wat,niet iedereen heeft de knip ernaar smirk

Gelukkig heb ik er hier wel 1 staan,maar ook daar zitten voor en nadelen aan,zo heeft elk merk wel wat.

Het Zwart op PIO is dan ook Kolenboer zwart,maar het WIT is niet echt wit,ff met de trimsleutel erin en jawel daar verscheen ook het WIT laugh

Als je een beeld groter de 42 inch wil aanschaffen neem dan Full-HD,onder de 42 inch merk je nagenoeg niks van,dus zonde van je $$$$€€€€€.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi toestel, gefeliciteerd en veel kijkplezier toegewenst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...