Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten

 

Zie wel de nieuwe datum lijst e.d. heb reload gedaan en ook herstart maar niks helpt.

 

wat zijn de instellingen dan welke ik zou moeten wijzigen? DM600

normaal werkte het altijd, moet wel zeggen via download PLI maar daar staan ze ook nog niet in. wat is handmatige reload herstart?

 

SNAP T NIET MEER?

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Spacerpower

wat is handmatige reload?


De knop reload settings in het FTP panel van Dreamboxedit.
Gebruik je dan wel de goede instellingen verder? Kies bij opties voor satellietontvanger (2x klikken)

En anders: Zenders uploaden, en een hard reset geven op je 600.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Nee hoor, zie je in DBedit wél dat de datum op 26 september staat dan? Hier wel, even gechekced.

Doe je wel een handmatige reload dan?


Hallo Henk,

Als ik de nieuwe kanalen lijst van 26-09 open in de nieuwe DreamBoxEdit dan staat er als datum boven de buoquets op 19-09.

Klopt dit of is er toch iets mis?
Tevens als ik afstem op Discovery-HD en NCG-HD dan krijg ik alleen maar blokjes in het beeld, voorheen was dat niet.

Maar verder bedankt voor je inzet.

Grtz,
Spiderman

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spiderman1974

Als ik de nieuwe kanalen lijst van 26-09 open in de nieuwe DreamBoxEdit dan staat er als datum boven de bouquets op 19-09.

Klopt dit of is er toch iets mis?


Nee dat klopt niet, hier gaat het goed dus probleem zit bij jezelf. Geef voortaan even aan welke lijst je hebt gedownload.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, zojuist alle lijsten nog eens gechecked, en overal staat de datum op 26-09-08, dus zoek de problemen zoals hierboven eerst bij jezelf. whistle

 

Edit:Ook de nieuwe Dreamboxedit gaat bij het openen van een map standaard naar de laatst geopende map met bv een oudere versie of van OpenDBedit.

Geef dus duidelijk aan bij het bladeren voor het openen van een map waar ie zijn moet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,henk datum klopt maar ik kan de nieuwe HD kanalen van Sky UK niet vinden zoals action HD enzo die laatst toegevoegd zijn aan het Sky UK pakket of kijk ik er overheen.?

Verder een mooie lijst wederom,bedankt gebruik overigens de 4sat lijst.

Momenteel alleen DVB-T stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boeda
Hoi,henk datum klopt maar ik kan de nieuwe HD kanalen van Sky UK niet vinden zoals action HD enzo die laatst toegevoegd zijn aan het Sky UK pakket of kijk ik er overheen.?


Weet niet welke jij bedoelt, maar zijn die kanalen er al dan?
Als ze er wél zijn, en er nog niet instaan zal ik ze toevoegen in de volgende update.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Maniche

Alleen één vraagje: kan de mouseover in de TV user bouquet details uit?


Verklaar je nader, heb geen idee wat je bedoelt.


Ik denk dat ik het wel weet:

Op het "options" scherm in de tab "Messages" kan je de hint uit zetten (onderste optie: "Show detail info as hint in details list").
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HappyLlama

Ik denk dat ik het wel weet:

Op het "options" scherm in de tab "Messages" kan je de hint uit zetten (onderste optie: "Show detail info as hint in details list").


Hee Adriaan, leuk je hier ook weer te treffen. Kun je de gegeven credits aan jouw adres zelf ook in ontvangst nemen. :D

Maar nu snap ik ook wat hij bedoelt, helder.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat

Weet niet welke jij bedoelt, maar zijn die kanalen er al dan?
Als ze er wél zijn, en er nog niet instaan zal ik ze toevoegen in de volgende update.


Ja,alleen nog niet met de juiste benaming als je nu scant krijg je 4 cijfers. hier een linkje

Momenteel alleen DVB-T stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...