Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey Henksat en het volledige team, ik wil jullie ook bedanken voor deze release van Dreamboxedit !

De nieuwe settingslijst net in de 800 geplaatst op de nieuwste gemini en alle zap problemen zijn van de baan olé.

 

thx thx thx

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simean
Hey Henksat en het volledige team, ik wil jullie ook bedanken voor deze release van Dreamboxedit !
De nieuwe settingslijst net in de 800 geplaatst op de nieuwste gemini en alle zap problemen zijn van de baan olé.


Blij dat er ook mensen zijn die het wél kunnen. Eerlijk gezegd liggen alle problemen bij wie het niet lukt bij de mensen zelf.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja
Volgens mij werkt het nederlands niet in de nieuwe dreamboxedit. Hebben jullie dat werken. Ik heb de aanwijzingen opgevolgd maar in de language komt alleen engels.


De aanwijzingen zijn niet geheel duidelijk/volledig, dus zet beide files (*.lng en *.chm) in de juiste map, en je kunt daarna de juiste taal uitkiezen, wat gelijk werkt.
Origineel bericht van: Installeren van een andere taal:


- plaats het taal bestand in de map waar dreamboxedit ook in staat.

De taal is meteen beschikbaar als je 'Taal' ('Language') kist in de menubalk.


kontakt & taal bestanden:
Website: http://dreamboxedit.digsat.net/index.html

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: maja
Bij mij werkt NL ook maar niet in het programma. Ik kan alleen kiezen voor Engels.

Waar heb je DreamBoxEdit geinstaleerd?

Bij mij is dat C:\Program Files\DreamBoxEdit

De file Nederlands.lng moet daar dus ook staan.

Grts.

@maja
Nu weet ik ook wat je waarschijnlijk fout gedaan heeft, je heb waarschijnlijk wel de file DreamBoxEdit_Nederlands.chm in die map gezet maar niet de andere file Nederlands.lng, ze moeten er allebei instaan.

Start DreamBoxEdit, met de tab Language kan je de taal Nederlands kiezen en met de tab Help de Dreambox Helpfile.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: phille
waarom werken de hd zenders niet ik heb reeds gemini 3.80 erop en geen verandering verschillende keren opnieuw geprobeert met dreamboxedit 3.0.0 en geen verandering


Doe je toch iets niet goed. crazy
Maar als je niet schrijft wát je doet, kan ik niet antwoorden wat je fout doet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de box ja, moet inderdaad de box zelf opnieuw opstarten. Heb ik eigenlijk altijd al gehad met dbe. Dreamset reboot de box wel na laden lijst.

 

Stond een 19/23/28 lijst in de box, als je nu de 1-3 lijst laad vervangt ie dan alleen de 19/23? en laat ie 28 staan?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...