Ga naar inhoud


[DM8000] Foto's van de DM8000HD DVD


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 170
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat een nerd zeg met al die ventilatoren.

Ik heb de DM8000HD al met de hand gevoeld toen hij enkele uren op HD had gestaan en dat ding wordt niet eens handwarm.

Het grappigste is nog dat die ventilator die ingebouwd zit niet eens zal werken omdat de software nog niet in een aan/uit/temperatuur schakeling voorziet.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk Toxic[Q], maar dat doet niets af aan het feit dat er nu een aantal actuele en mooie foto's op de site staan. Je moet het geheel zien cool

Ik heb tot op heden niets meer gehoord van mijn bestelling. Maar ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er valt mij iets nogal op bij deze foto's.

De DVD drive zit via een SATA kabeltje op een SATA/USB converter welke vervolgens weer in een USB poort zit geprikt.

Nu neem ik aan dat dit gedaan is omdat de gebruikte Broadcom chipset geen 2 SATA aansluitingen ondersteunt, maar ik vind het er bijzonder knullig uitzien. Verder vraag ik me af of het snel genoeg is om BD te ondersteunen als deze drives op termijn goed verkrijgbaar worden.

 

groeten,

Peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nu neem ik aan dat dit gedaan is omdat de gebruikte Broadcom chipset geen 2 SATA aansluitingen ondersteunt

 

Jawel, dat doet hij juist wel en dat maakt het nog "vreemder".

Volgens Dream Multimedia (hoorde ik van de NL distributeur) moet dream de driver nog aanpassen omdat de huidige driver op SATA2 nog geen DMA ondersteund.

Vandaar dat ze er dus bij de beta's een USB naar SATA device in hebben gepropt op de plaats die normaal gesproken voor de "Dream Dongle" bedoeld is.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vandaar dat ze er dus bij de beta's een USB naar SATA device in hebben gepropt

 

Dan zou het dus van tijdelijke aard zijn. Als er een tweede SATA aan boord is, en het alleen een driver "probleem" is dan moeten we ons er dus maar niet druk over gaan maken.

Even afwachten hoe het in de boxen zit die straks zonder Beta status verkocht worden.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me bijna niet voorstellen dat er een hardware wijziging komt?

wat jij?

beta is toch al version 1 (met geplande release datum)

 

misschien in version 2

alhoewel ik ontwerpers een beetje ervan verdenk open embedded letterlijk te nemen, dus enkel nog softwarematige annpassingen

 

chiao

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
kan me bijna niet voorstellen dat er een hardware wijziging komt?

 

Dat lijkt me ook niet nodig.

Nu zijn mijn ogen niet meer wat ze ooit zijn geweest, maar als ik me niet vergis dan zit er een SATA "achtig" stekkertje naast de kaartlezer. De SATA stekker naast de processor is volgens mij voor de HDD.

Of kijk ik scheel ? blush

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lookie
Je hebt gelijk Toxic[Q], maar dat doet niets af aan het feit dat er nu een aantal actuele en mooie foto's op de site staan. Je moet het geheel zien cool
Ik heb tot op heden niets meer gehoord van mijn bestelling. Maar ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben.


Verkeerd ! Dit is de OUDE behuizing LOL

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreeke
Wat is dan precies die Dream Dongle ???
Of vraag ik nu iets doms ??


Met NFIflash kan je deze USB stick formateren en er een image opzetten. Is een extra manier om je box te flashen.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...