Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Die moderators zijn hier niet voor niets en die bepalen welke kant een topic op gaat en niet de bezoeker.


Ron



Ik vind dat een rare uitspraak, immers de forumleden bepalen welke kant een topic opgaat en niet de moderators, die moeten namelijk controleren of de forumregels niet overtreden worden. Anders is er namelijk sprake van censuur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast harrytasker
Origineel bericht van: xarxar2
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Die moderators zijn hier niet voor niets en die bepalen welke kant een topic op gaat en niet de bezoeker.


Ron



Ik vind dat een rare uitspraak, immers de forumleden bepalen welke kant een topic opgaat en niet de moderators, die moeten namelijk controleren of de forumregels niet overtreden worden. Anders is er namelijk sprake van censuur.


inderdaad.... maar daar zijn ze hier goed in...censuur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, de moderator is niet primair iemand die politieagentje speelt, maar iemand die er op toeziet dat "zijn" forum netjes, overzichtelijk en prettig leesbaar blijft. Als een moderator dus bepaalt dat een topic terug ON=TOPIC dient te gaan, dienen leden daar zonder (openbare) wederspraak gehoor aan te geven. Zo bepalen de moderators dus de richting en niet de leden. Openbaar commentaar beinvloed de stemming op het forum negatief en wordt door ons dus niet gecensureerd, maar gewoon weg gehaald omdat de regels van dit forum openbaar commentaar op beslissingen van moderators niet toelaten. Zeker niet als dit op een wijze geformuleerd is, dat het de stemming negatief beinvloed.

@Harrytasker, censuur is niet hetzelfde als toezien dat een topic on-topic blijft. Jij ben nu ex-lid. Dit soort opmerkingen pikken we al lang niet meer!

Dit topic gaat NU weer ON-TOPIC!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
... en wordt door ons dus niet gecensureerd, maar gewoon weg gehaald ...
confusedconfused

On topic:
Hier in Zwitserland wordt ie bij meerdere (betrouwbare) shops aangeboden, echter met de mededeling dat ie op z'n vroegst eind November beschikbaar komt.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer zo een die het nodig vind om toch door te zeveren.

Censuur is het opzettelijk (en met voorbedachte opzet) weglaten of weghalen van informatie c.q. het bewerken van berichten met het doel die informatie weg te laten. Wij passen geen censuur toe, maar handhaven onze forum regels. Als je dus iets plaatst dat volgens onze regels niet mag, halen wij dat weg. Dat is geen censuur, dat zijn onze gebruiksvoorwaarden die zo zijn gemaakt om het bezoek en gebruik van dit forum voor de grootste groep bezoekers zo aangenaam mogelijk te houden.

Er zijn natuurlijk altijd lieden die lopen te mauwen en zeuren, maar die werken zichzelf uiteindelijk wel buiten.

Het ging hier bovendien om een opmerking van Harrytasker die de opmerking van een moderator, letterlijk: "dit heeft niets met het topic te maken, dus graag weer on-topic", censuur noemde.

Een belachelijke conclusie natuurlijk.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijzen zijn nu ook op het € 999 niveau in Duitsland sind een paar dagen.

 

Ik heb ook naar de Reelbox gekeken als alternatief voor de DM8000 en het hoge stroomverbruik en twijfels over de zapsnelheid doen mij nog twijfelen. De prijs niet en voor iets meer heb je nog een DVD speler en een HDD erin zitten bij een Reelbox.

 

Marcel

 

Origineel bericht van: Zatter
Ik wacht al heeeeel lang op de DM8000 en ik zie nu de prijs ineens met € 100 omhoog gaan.

 

Dan kijk ik over de oostgrens en zie nog steeds de DM 8000 aangekondigd staan voor € 799 (status: 12 uur, 03-11-2008) en dat is dan € 200 minder oftewel bijna 500 Guldens, ik ben opgegroeid met de Gulden dus het blijft moeilijk om in Euro's te gaan denken, en dat is toch best veel.

 

Vanwaar dat de prijzen in Duitsland nog niet meegaan in de prijsstijging?

 

Marcel

 

 

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 1000 euro voor een schoteltuner veel te veel geld. Voor zulke bedragen moet het echt een perfect product zijn en dat is iets wat ze tot nu toe nog nooit gelukt is:

 

7020 -> netwerk hardware bug.

600pvr -> eerst prut voeding en geluid hardware bug.

 

Tot nu toe nog steeds mazzel gehad dat community deze bugs wist te achterhalen en hardware fixes wist te bedenken.

 

Voorlopig nog maar geen 8000, ik koop de 8025 wel als die een jaar op de markt is verschenen wink

 

Los van bovenstaande vind ik dreamboxen prima spul maar dat is dan vooral verdienste van de grote community die belangeloos de box van leuke snufjes en truukjes voorziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Ik vind 1000 euro voor een schoteltuner veel te veel geld. Voor zulke bedragen moet het echt een perfect product zijn en dat is iets wat ze tot nu toe nog nooit gelukt is:


Dat het veel geld is ben ik met je eens, of het óók te duur is denk ik niet.
Hardwarematig heeft dit apparaat gewoon erg veel in huis, of softwarematig al gelijk alles uit de kast gehaald wordt denk ik niet, maar dat zal best komen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FeReNGi
Origineel bericht van: Harley4
Kan iemand (betatesters?)wat zinnigs zeggen tav signaal op de uitgangen? Lees net dat op de 800 dvi en scart niet gelijktijdig beeld geven.

Is voor mij straks met de 8000 wel een must namelijk. Daar ik de scart via een rf modulator de rest van beeld wil voorzien.

Reelbox doet dit wel, stuurt wel signaal op hdmi,scart en pc-beeldscherm gelijktijdig.


Ewel de DM8000 doet dat ook gelijktijdig op scart en HDMI


HDMI???
DVI bedoel je denk ik.
HDMI heeft ie niet

Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz

ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI

Plugins: SC,Cccam,Newcs

WaveFrontier T90

8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4

Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: theparasol
Ik vind 1000 euro voor een schoteltuner veel te veel geld. Voor zulke bedragen moet het echt een perfect product zijn en dat is iets wat ze tot nu toe nog nooit gelukt is:


Dat het veel geld is ben ik met je eens, of het óók te duur is denk ik niet.
Hardwarematig heeft dit apparaat gewoon erg veel in huis, of softwarematig al gelijk alles uit de kast gehaald wordt denk ik niet, maar dat zal best komen.


Tsja, het is maar wat je ermee wilt doen, voor mij zouden de argumenten zijn:

- meer dan twee tuners, ik neem erg veel op, vandaar (TIVO)
- HD

Voor wat betreft die HD, ik kan wel even wachten tot het aanbod veel beter is.

En omdat ik onlangs ook IPTV met harddisk heb is een extra tuner niet meer nodig.

Al dat andere zoals DVD en streamformaten heb ik niet nodig.

Bovendien ben ik redelijk tevreden over de beeldkwaliteit van de CDS met de 7025.

Ik ga dus wachten maar die 8000 komt er uiteindelijk wel.

Wel is het zo dat de box er al had gestaan als de release veel eerder was geweest.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...