Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daarvoor zit er dan geen HDD, geen DVD drive, maar wel WiFi in zo werd mij verteld.

Op de foto die ik kreeg kan je ook zien hoe die tuners zitten. (1 = DVB-C of T en 2 = DVB-S)

Wat ik niet snap is nr 3, 4 en 5.

 

49445.jpg

 

Onder nr. 3 zit een SATA connector op het mainboard die niet wordt gebruikt. Bij 4 zie je dezelfde connector maar daarop is de HDD aangesloten en 5 is een USB aansluiting met een soort USB dongle er in en op die dongle zit de SATA kabel van de DVD-RW drive confused

 

Ron

post-237-1318259960,6728_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: Henksat
Adviesprijs zal 899 zijn.


Nette prijs, een 7025+ heeft een adviesprijs (kaal) van 599.


Advies 599 voor een 7025+....dus de 8000 gaat straks voor 799 over de toonbank ? ;-)

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"Zover ik heb gezien, heb hem ook even vastgehad, kunnen er met de DVD speler gewoon 4 DVB-S2 tuners is. Wel is het zo dat de oude tuners (de lange) van de eerste 7025 serie en maar beperkt in kunnen en zeker als je de slim line DVD speler erin hebt. De korte tuners zijn geen probleem en houden keurig net voor de DVD speler begint op"

 

Wanneer zijn ze overgestapt van de lange naar de korte tuners.

En wat zijn de maten van deze 2 tuners?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto die ik laat zien heef al de korte(re) DVB-S tuner er in zitten en die past maar in 1 slot.

TL@, Standaard zitten er uiteraard 2 DVB-S2 tuners in en twee lege sloten waar je desgewenst zelf nog twee tuners in kan plaatsen.

Dat is ook pas zo'n 150 x besproken op dit forum en staat ook gewoon op de website van de fabrikant.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De foto die ik laat zien heef al de korte(re) DVB-S tuner er in zitten en die past maar in 1 slot.
TL@, Standaard zitten er uiteraard 2 DVB-S2 tuners in en twee lege sloten waar je desgewenst zelf nog twee tuners in kan plaatsen.
Dat is ook pas zo'n 150 x besproken op dit forum en staat ook gewoon op de website van de fabrikant.

Ron


LOL 151 keers nu...

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]De foto die ik laat zien heef al de korte(re) DVB-S tuner er in zitten en die past maar in 1 slot.
TL@, Standaard zitten er uiteraard 2 DVB-S2 tuners in en twee lege sloten waar je desgewenst zelf nog twee tuners in kan plaatsen.
Dat is ook pas zo'n 150 x besproken op dit forum en staat ook gewoon op de website van de fabrikant.

Ron


Dat dacht ik ook, maar wie haalt er nu een S2 tuner uit om te vervangen door een DVB-T wanneer je die er gewoon bij kan steken confused
Daarom twijfelde ik dus.

Bedankt voor de opheldering wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Hé, zie ik het goed op de foto? Zit er een fan in de 8000?


correct, dit was al in de protoboxen die eerder op de diverse beurzen stonden.

ik hoop dat deze kleine fan op een laag toerental draait ivm geluidsvorming etc, anders hadden ze beter een groter formaat kunnen plaatsen die dan op een laag toerental zou kunnen draaien.

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...