Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: _Bartje_
Het ziet er inderdaad een mooie box uit maar die verkoopsprijs is er toch lichtjes over.


Ik weet het nog zo niet... een goede analoge tuner(radio) voor aardse ontvangst kost 700 euro... Met deze dreambox kan je 1000de zenders ontvangen en digitaal ontvangen via een externe dac (coax aansluiting)) wat een goede kwaliteit zal opleveren... En dan hebben we het nog niet over de tv functie... Als iedere functie die hij heeft +- 150 euro kost valt dit nog reuze mee. (als de kwaliteit er is tenminste)
upscaler, 2 tuners, opnamemogelijkheid, netwerkfunctie, dvd, cardsharing, software aanpassen, personaliseren, meerdere cardreaders,...

DM800 - Tv-vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dirk009
Origineel bericht van: _Bartje_
Het ziet er inderdaad een mooie box uit maar die verkoopsprijs is er toch lichtjes over.


Ik weet het nog zo niet... een goede analoge tuner(radio) voor aardse ontvangst kost 700 euro... Met deze dreambox kan je 1000de zenders ontvangen en digitaal ontvangen via een externe dac (coax aansluiting)) wat een goede kwaliteit zal opleveren... En dan hebben we het nog niet over de tv functie... Als iedere functie die hij heeft +- 150 euro kost valt dit nog reuze mee. (als de kwaliteit er is tenminste)
upscaler, 2 tuners, opnamemogelijkheid, netwerkfunctie, dvd, cardsharing, software aanpassen, personaliseren, meerdere cardreaders,...


Uitbreidbaar tot 4 tuners dan nog wel als ik me niet vergis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja een Nokia MediaMaster 9500 koste bij introductie ook NLG 2699,00

Een koopje dus die dure DM8000HD als je ziet wat die inmiddels allemaal meer kan dan een Nokia MediaMaster 9500 crazy

Ik denk dat je dus beter kunt stellen dat het een prijzig product is in plaats van te duur. Het is natuurlijk ook niet voor niets het high-end topmodel van Dream Multimedia.

Is het voor jouw portomonnee te veel geld, koop je gewoon wat anders. Een IPBox 9000, een Dreambox 800, Een topfield 7700, noem maar op. Keuze genoeg, al moet je dan wel (behoorlijk) wat functionaliteit inleveren, maar daar is de prijs dan ook naar.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is geen vraag dat is een feit.

 

als ik de non public beta testers (die ik ken) zo hoor is het een machtig machientje.

tja non public en kan ik dus niet aantonen en of bronnen vermelden.

 

maar om terug te komen op het topic rollout under way

dat is wel weer de zoveelste berichtgeving die alleen meer vragen oproept dan antwoorden geeft.

 

chiao

 

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij past er één extra DVB-S tuner in als je besluit een DVD speler te plaatsen.

Ik heb de kast na heel lang aandringen heel kort van binnen gezien en als de DVD speler geplaatst is, past er één extra DVB-S of DVB-S2 tuner in en één DVB-C of DVB-T tuner in.

de mogelijkheden zijn dan dus:

2 x DVB-S2, 1 x DVB-S(2), 1x DVB-C of

2 x DVB-S2, 1 x DVB-S(2), 1x DVB-T of

2 x DVB-S2, 1 x DVB-T, 1x DVB-C of

2 x DVB-S2, 2 x DVB-C of

2 x DVB-S2, 2 x DVB-T.

Zonder DVD speler kan je combineren zo veel je wilt.

 

Ron

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"Ik denk dat je dus beter kunt stellen dat het een prijzig product is in plaats van te duur"

 

Je krijgt minder gauw spijt van iets dat je te duur gekocht hebt

dan wanneer je iets goedkoop gekocht hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een combi met een Blue Ray DvD speler wel mooi vinden.(als deze soft/hardware-matig al goed werkt in de 8000)

Een losse Blue Ray DvD speler kost ook al 300 eurie ?? Zoiets toch ?....dat kan je er eigenlijk alweer vanaf trekken dan LOL :-)

 

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een duur product. Moest het een massaproduct zijn zou die zeker maar de helft van de prijs kosten. Als ze 5000 van die boxen kunnen slijten mogen ze al content zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Het is een duur product. Moest het een massaproduct zijn zou die zeker maar de helft van de prijs kosten. Als ze 5000 van die boxen kunnen slijten mogen ze al content zijn.


Noem eens een product met dezelfde funcionaliteit tegen een lagere prijs.

Ik ken niet de verkoopcijfers van DMM maar ik ben ervan overtuigd dat ze die 5.000 zo binnen hebben.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Volgens mij past er één extra DVB-S tuner in als je besluit een DVD speler te plaatsen.
Ik heb de kast na heel lang aandringen heel kort van binnen gezien en als de DVD speler geplaatst is, past er één extra DVB-S of DVB-S2 tuner in en één DVB-C of DVB-T tuner in.
de mogelijkheden zijn dan dus:
2 x DVB-S2, 1 x DVB-S(2), 1x DVB-C of
2 x DVB-S2, 1 x DVB-S(2), 1x DVB-T of
2 x DVB-S2, 1 x DVB-T, 1x DVB-C of
2 x DVB-S2, 2 x DVB-C of
2 x DVB-S2, 2 x DVB-T.
Zonder DVD speler kan je combineren zo veel je wilt.

Ron



Zover ik heb gezien, heb hem ook even vastgehad, kunnen er met de DVD speler gewoon 4 DVB-S2 tuners is. Wel is het zo dat de oude tuners (de lange) van de eerste 7025 serie en maar beperkt in kunnen en zeker als je de slim line DVD speler erin hebt. De korte tuners zijn geen probleem en houden keurig net voor de DVD speler begint op.

Wat ik wel wat knullig vondt is de USB dongle die E-Sate omzet in USB en dan aangesloten wordt op de interne USB ingang. Een losse USB speler aansluiten lukt echter niet.
Groeten,
GVW
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...