Ga naar inhoud


Gooi maar weg.


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Dat komt omdat TNT, NPD enz. hier uitsluitend werkt met gewicht om de portokosten te berekenen en niet met volumegewicht.

Zo'n grote doos krijg je meestal echt niet als het met de luchtpost verstuurd moet worden.

Maar ik heb ook zo'n een leverancier die verpakt maximaal 5 artikelen van verschillende soorten in 1 doos.

Ik kreeg afgelopen woensdag dan ook 5 dozen van 65 x 45 x 35 binnen. Toen het uitgepakt was paste alles gewoon in 1 doos.

Hun reden "op deze manier kan de kwaliteitscontrolle snel en eenvoudig controleren of alle zaken die op de pakbon staan ook daadwerkelijk aanwezig zijn" en is het voor de klant ook overzichtelijker zodat wij minder manko's gemeld krijgen.

Bestel ik echter 5 rol cat5e datakabel van 305m dan krijg ik 5 dozen met elk 1 rol kabel omdat anders het gewicht te hoog wordt.

En de rest van de doos wordt opgevuld (tot groot plezier van de kinderen) met lucht gevulde plastic zakjes die enorm knallen als je ze stuk trapt. :D

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ome Merde
wij krijgen soms dozen binnen, je zou er je 26" CRT in kwijt kunnen, wat komt eruit ? 1 dimm of 1 inktpatroon smile
dan vraag ik je smile

Ik verpak spullen ook wel eens te groot al doe ik het niet zo extreem (meestal). Maar mijn verpakking is altijd gerecyled. Dozen die ik ontvang stuur ik met een andere (2dehands) inhoud weer door, of ik gebruik dozen van de supermarkt. Als ik dan toevallig alleen een grote doos over heb.. grin.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...