Ga naar inhoud


in 2009 één+ en canvas+ via DTT


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

zonet gelezen in het Metro krantje : vanaf 2009 zal de VRT zijn digitale kanalen één+ en canvas+ ook via DTT gaan uitzenden. Goed nieuws dus voor iedereen die nog niet aangesloten is op één van de digitale paketten van telenet of belgacom.

een sat-ontvanger met een DTT-tuner erbij wordt ineens terug interessant voor Vlaanderen !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

aha, niet gezien. DTT is terrestrieel, ja, volg normaal gezien alleen maar het satelliet-nieuws.

dus toch nieuws voor wie dat DVB-T forum niet volgt wink

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo: ik heb 3 foto`s van VRT zenders.

foto`s vergroten?

 

 

Hier klikken....

th_71277_Afbeelding_069_122_1103lo.jpgth_71283_Afbeelding_071_122_928lo.jpgth_71294_Afbeelding_072_122_22lo.jpg

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Dat ligt ook aan het feit dat het een beeldbuistelevisie is en een camera niet snel genoeg een foto kan nemen.


Ik dacht het al door de kromming in het beeld.

In iedergeval een goede zaak dat de plus zenders op DVB-T komen/zijn. Toch nog eene die aan de burger denkt in de wetstraat.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...