Ga naar inhoud


Opnemen op dvd rec .


sipke41

Aanbevolen berichten

Ik heb zins korte tijd last dat ik NDR en MDR niet op kan nemen op mij DVD met harde schijf Alle andere Duitse zenders heb ik geen last Ook geeft hij het signaal niet door als ik via de DVD speler kijk naar de TV Is dit misschien geblokkeerd Ik weet dat het niet zo is bij een sat ontv. met een harde schijf.Wie weet hier raad voor ??? En dan graag niet als oplossing om ook maar een sat.ontv. te kopen met een harde schijf!!! Enz. Enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer je antwoord wilt, is het wellicht verstandig om wat meer info omtrent je probleem te geven.

Zaken wat belangrijk kunnen zijn:

 

* Type satelietontvanger, eventueel vermeld welke software/image erop draait.

* Schotelopstelling.

* Hoe je DVD recorder is aangesloten, via scartverdeelstukje of rechtsstreeks ?

* Heeft het altjd gewerkt, maar sinds kort niet? Of heeft het nog nooit gewerkt ?

* Is er recentelijk iets gewijzigd, qua apparatuur of instelling ?

* Zijn je scartkabels wel goed aangesloten ? Let wel, die gaan er vrij gemakkelijk eruit.

 

Je begrijpt het al denk ik, we kunnen geen oplossing gaan gokken. Gokken doe ik alleen op de drafbaan...........

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem met TCM France.

Er werd wel opgenomen maar er stond niets op de schijf, d.w.z er werd geen data naar de schijf gestuurd.

Tot nu toe is dit de enige zender waarbij ik dit constateerde, kennelijk wordt er een signaal gestuurd waarbij opnemen niet mogelijk gemaakt wordt. Topfield 5000pvr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd kunnen opnemen maar sinds kort wil het niet meer Heb deze rec. aan een Pace Puma twin ontv Met scard kabel van sat.ontv. naar DVD rec.en scard kabel van DVD rec naar TV maar ik meen een keer gezien te hebben dat er iets op het beeld van de TV stond dat de zender geblokkeerd stond Want de andere Duitse zenders kan ik wel opnemen En wat ik al vermelde is dat ik ook niet via de DVD kan kijken naar deze Zenders en dat lukt wel bij de andere Duitse en Nederlandse zenders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me verbazen als dat het probleem zou oplossen, maar je kan eens proberen om op te nemen van een ander regionaal venster (dus bv. i.p.v. NDR Hamburg NDR Niedersachsen proberen).

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...