Ga naar inhoud


[all] CCcam 2.0.10 (x86, x86_64, ppc, mipsel, armeb.eabi, armeb)


Ome Merde

Aanbevolen berichten


Bedankt!!

 

Hij staat al in de DM800 en we hebben nu eindelijk geluid op Discovery HD! Nu nog de een oplossing voor de audio/video sync op HDTV door DMM en de DM800 is dan wat mij betreft perfect!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD Pakket CanalSat werkt niet...

Rare vraag: ik heb mijn kaart een tijdje geleden opgewaardeerd en kreeg toen van CanalSat 3 maanden gratis de HD zenders. Deze werkten op een Linkey met addon op een Maxdigital 225HD. Zou dit kunnen werken op een ABcom 900HD met Incubus? Ik wil best wel mijn kaart met de HD zenders hebben, als het maar werkt...

Groeten

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had CCcam 2.0.10 handmatig geinstalleerd en hij werkte perfect op de bovengenoemde issues na.

 

Nu zojuist ook de PLI software update gebruikt en nu merk ik dat de audio/video niet meer synchroom loopt op bijna alle beschikbare kanalen. Vooral op Premiere merk ik dit heel erg.

 

Zou dit nu een nieuw issue zijn en hebben hier meerdere mesnen met een DM800 last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik heb de E2_cccam.tar.gz in de /tmp map geplaatst van de dreambo via dcc, dan met barry allen tools deze geinstalleerd, gaf ook netjes voltooid aan.

Dan heb ik via DCC in de map /usr/bin het bestand cccam_2010 teruggevonden.

Het bestaande bestand cccam herbenoemd naar cccam209 en het bestand cccam_2010 herbenoemd naar cccam.

Dan restart je op je dreambox de softcam en dan wordt de 2.0.10 versie in gebruik genomen.

 

Indien je geen BA gebruikt zou ik niet direct weten hoe je die tar.gz moet installeren, indien het een ipk is kun je dit met ipkg install doen via telnet.

 

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...