Ga naar inhoud


Veronica/yetix geen beeld op stb pakket?


Polleke2

Aanbevolen berichten

Ja het werkt allemaal weer goed op de max digital 225c, maar het werkt nu met de seca2 kaart, maar straks ook met de seca3 kaart?

Voor de versie 1.16p, als je dan een andere ident pakte in het geheime menu, bijvoorbeeld een TVV ident en je had een CDS kaart, had je geen beeld.

Nu met de versie 1.17p kan je alle idents pakken, beeld blijft gewoon. Lijkt dat ze afgedwongen hebben om alleen te kijken naar de seca2 ident.

Maarja we hebben beeld en de toekomst zal het uitwijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier doet Eurosport 2 het nog hoor. Misschien de transponder opnieuw inscannen?

 

Eurosport 2

12382

Horizontaal

SR: 27500

FEC: 3/4

 

Welke kaart/cam gebruik je? Ik heb zelf de 'zwarte' smartcard in de multikaartlezer zitten, en dat werkt nu weer perfect. smile Overigens zit Eurosport 2 in het Entertainmentpakket...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: magna
heb jij dan ook eurosport2 erop zitten ik heb een max225 en kan hem niet meer aan of is er iets voor dat je dat wel kunt???groetjes jan vd weijden


Met een Maxdigitaal 225 heb ik gewoon Eurosport2 op 12382 H 27500 de taal is Engels.
Oh ik heb het familie pakket daar zit hij in als je het basis pakket hebt heb je alleen de gewone Eurosport dacht ik. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eurosport 2 op de hotbird zou ook licht moeten geven met de max 225.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
De eurosport 2 op de hotbird zou ook licht moeten geven met de max 225.


Hij zit wel een keer of 4-5 op Hotbird misschien die in het Cyfrowy (polsat) pakket??
Geen idee ik heb hem gewoon in mijn pakket maar kijk niet veel sport. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Kan ik die ontvangen met mijn CDS-kaart op Hotbird? confused

Niet met je kaart, maar wel je maxdigital ontvanger.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een berichtje gekregen van iemand met een Vlaams pakket kaartje in een CDS CAM (dat ding van SCM) en een DVB-S PCI kaart onder Linux. Die is Ketnet/Canvas en één kwijt. Lijkt ook met de nieuwe codering te maken te hebben, want de kaart is in orde en commerciëlen doen het wel.

 

En dat met een goedgekeurde CAM..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...