Ga naar inhoud


Veronica/yetix geen beeld op stb pakket?


Polleke2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Elwin
Ja, hier sinds vanmorgen wéér weg... frown


Zo kalmpjes aan verdwijnt het hele pakket nu ook NL 1 2 en 3 weg voor de HubTech ontvangers en de rest van de ontvangers en cams die niet met de dubbele idents om kunnen gaan. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu snap ik de reclame: Canal Digitaal is gestoord. Ik als Canal Digitaal Familiepakket en EredivisieLive lid kan Eredivisie Live niet ontvangen op mijn Maxdigitaal S220. Wel op mijn oude (vroeger goedgekeurde) Strong 8000 SRT maar mis bij deze weer andere zenders. Gestoord Canal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Elwin
Ja, hier sinds vanmorgen wéér weg... frown


Zo kalmpjes aan verdwijnt het hele pakket nu ook NL 1 2 en 3 weg voor de HubTech ontvangers en de rest van de ontvangers en cams die niet met de dubbele idents om kunnen gaan. shocked


Inderdaad, ook Nederland 1, 2 en 3 weg... frown Ben er nu toch wel een beetje klaar mee. Straks dus alles weg. Het rare is dat de MTV's het nog wel gewoon doen, terwijl die bij veel mensen ook weg zijn.

Als ik nu een module zou kopen, heb ik dan de zekerheid dat de Nederlandse zenders het doen? confused Anders ga ik die gok toch maar wagen, want ik denk niet dat MaxDigital erg snel is met het leveren van nieuwe software...

De module zapt wel traag toch? En de HD-kanalen zouden ook niet werken, maar daar heb ik geen abonnement op...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Elwin
Ja, hier sinds vanmorgen wéér weg... frown


Zo kalmpjes aan verdwijnt het hele pakket nu ook NL 1 2 en 3 weg voor de HubTech ontvangers en de rest van de ontvangers en cams die niet met de dubbele idents om kunnen gaan. shocked


Inderdaad, ook Nederland 1, 2 en 3 weg... frown Ben er nu toch wel een beetje klaar mee. Straks dus alles weg. Het rare is dat de MTV's het nog wel gewoon doen, terwijl die bij veel mensen ook weg zijn.

Als ik nu een module zou kopen, heb ik dan de zekerheid dat de Nederlandse zenders het doen? confused Anders ga ik die gok toch maar wagen, want ik denk niet dat MaxDigital erg snel is met het leveren van nieuwe software...

De module zapt wel traag toch? En de HD-kanalen zouden ook niet werken, maar daar heb ik geen abonnement op...


Ik vrees dat ik straks thuis ook geen beeld heb op m'n maxjes. Hopelijk komt er snel nieuwe software die fatsoenlijk omgaat met de wazige codeertechniek van cds. Ik hoor ook alleen maar slechte verhalen over modules.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op maxdigital forum dat NED1/2/3 momenteel FTA worden uitgezonden. Daar was dus weer beeld.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zit de codering er op bij Nederland 1, 2 en 3. Ze doen het wel weer gewoon. Maar inderdaad, nu ook NGC weg.

 

Canal Digitaal. Los dit is op ofzo, ik ben er wel een beetje klaar mee dat ik nooit zeker weet of ik wel naar een zender kan kijken omdat er zo lekker met de codering wordt gespeeld... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...