Ga naar inhoud


Veronica/yetix geen beeld op stb pakket?


Polleke2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook de andere kanalen op die transponder hebben daar last van, zoals BIB, Etalagekanaal etc...

 

Blijkbaar is CDS wijzigingen aan de codering aan het doorvoeren, wat problemen geeft bij sommige (heel aantal) ontvangers.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook geen beeld op Veronica/Jetix, Etalagekanaal/ActionNow en BiB met het Familiepakket. Ik weet niet welke ontvanger je gebruikt, waarschijnlijk een multicryptontvanger. Ikzelf heb de MaxDigital en ook die geeft geen beeld. Probleem met de codering.

 

Ik hoop wel dat MaxDigital ervoor gaat zorgen dat ik straks weer gewoon Veronica kan ontvangen... frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Beeld op:SBS6, NET5, TMF, Veronica8/Jetix, BiB,

Geen beeld: Etalagekanaal (is al sinds het begin dat het Etalagekanaal op 19.2° Oost uitzendt).

Ontvanger: Nokia 9500s DVB2000 Irdeto2 Entertainmentpakket

 

Verder heb ik geen problemen ondervonden om de Nederlandse zenders te bekijken door de toevoeging van de Merlin codering die CDS aan het testen is.

 

cool Timm1983

 

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar als MaxDigital straks met nieuwe software aankomt, heb ik 80€ uitgegeven aan een module. Toch jammer als het zo ook zou kunnen werken...

 

Is het voor CDS dan niet een oplossing om deze twee zenders tijdelijk FTA open te zetten tot er een oplossing gevonden is? smile:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Momenteel bij mij stilstaand beeld op Drcel TV, hebben de kijkers hier ook last van?

 

Nokia 9500s DVB2000 Irdeto2 met Entertainmentpakket.

 

Afbeelding in bijlage (gecensureerd)

Ik zie maar de helft van het beeld.

 

PS. Weer een probleempje en weer werk aan de winkel voor CDS, het is lang niet de eerste zender waar er nu problemen mee zijn ...

Erger kon weer niet, het is helaas de enige zender voor de Irdeto2 kijkers en dan staat het beeld nog stil ...

 

Timm1983

post-1826-1318259985,5209_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in ieder geval schandalig wat canal digitaal doet.Mensen die lid zijn hebben eredivisie live1 op de astra niet kunnen ontvangen al een paar dagen.Ik hoop dat vele mensen overstappen naar een andere aanbieder.Stelletje geestelijke dwergen!!!!. madmad

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...