Ga naar inhoud


pas op nieuw radar in een auto !!


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Fatfreddy
Ik rijd ook regelmatig harder dan toegestaan maar dan heb ik het wel over de snelwegen en provinciale wegen. Binnen de bebouwde kom houd ik mij wel aan de snelheid. Als ik dan eens een bon krijg dan is dat jammer maar dat is het risico van het spel. Ik vind mensen die als een slak op de weg rijden vaak nog gevaarlijker.
Dat zijn ze ook.
Erger nog, ze hinderen het overige verkeer en dat is ook strafbaar.
Maar daar hoor je Koos Spee niet over met zijn hardrijders fobie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

koos doet tenminste nog waar die voor aangenomen is.

Die kwal die altijd met hem staat te praten in de programma wegmisbruikers, dat is pas een bips aflikker. Bah

Hoe dat mannetje altijd koos naar de mond praat en wat voor een commentaar hij altijd geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Agent Mike
koos doet tenminste nog waar die voor aangenomen is.
Die kwal die altijd met hem staat te praten in de programma wegmisbruikers, dat is pas een bips aflikker. Bah
Hoe dat mannetje altijd koos naar de mond praat en wat voor een commentaar hij altijd geeft.

Dat zie ik anders, bij Blik op de weg zenden ze nog steeds beelden van 2005 uit. Dit komt omdat Leo de Haas niet naar de pijpen van die eikel Spee wil dansen, hij wilde nl invloed kunnen uitoefenen op de inhoud van het programma. De Haas wilde dit niet, vandaar dat ze verstoken blijven van recente beelden mad
Dit laatste is off off topic wink


Dus zie je het eigenlijk precies hetzelfde.. :P
Maar idd, offtopic.
Ookal is het ontopic gebaseerd op een hoax. (wel knap gedaan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satraver
Origineel bericht van: Gerard 76
Wat die vuile varkens al niet proberen om je te pakken op een paar kilometers!


Loop toch niet zo te janken man je weet dat je niet te hard mag rijden dus doe het ook niet.En kom nu niet met het verhaal aan maar ik reed maar 5 km te hard,want dat was dan op je teller minimaal 10 km te hard.
Hard rijden is verboden punt uit.Net zoals iemand mishandelen of is het dan ook niet erg als je iemand maar een klein beetje mishandeld of dat je iets kleins steelt of iemand maar voor een paar euro oplicht.

Janken? smile
Op een lange rechte provinciale weg in de polder
zonder zijwegen staan knippen heeft niks met veiligheid te maken !


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we gaan kijken naar het rijpatroon dan stoor ik mij eraan dat ik iedere ochtend weer van die irritantjes achter me heb zitten.

En niet op een veilige afstand maar zowat op mijn bumper, dit terwijl ik netjes de max. toegestaane snelheid rij.

Je zou verwachten dat dit van die onnozele jonge gasten zijn.

Niets is minder waar. De meeste plaaggeesten zijn dertigers/veertigers met een flinke bak van de baas onder hun kont. Steevast ga ik een beetje naar rechts zodat ze goed zicht hebben wanneer ze moeten inhalen. Puur en alleen om van ze af te wezen.

Op dat moment hoop ik dan ook dat er zo een flitsagent staat die ze een vette prent opstuurt.

Ik heb niets tegen hardrijders in het algemeen, alleen moeten ze de rest met rust laten die daar niet aan mee willen doen.

Dus krijg je een prent heb je het alleen aan jezelf te danken.

 

Andersom begrijp ik de reacties over de extra super voorzichtige "had-ik-mijn-rijbewijs-maar-nooit-gehaald" chauffeur heel goed.

Die zijn inderdaad een gevaar op de weg, zowel voor zichzelf alsook voor een ander, die er zonder kwaads in zin er de beste wil van de wereld voorbij wil omdat ze 50 rijden waar 80 mag.

 

My two cents..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Als ik zo´n kontelikker achter me heb dan ga ik zo snel mogelijk opzij want ik heb er zwaar de pest aan.

Soms hebben ze hetzelf niet eens in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Als ik zo´n kontelikker achter me heb dan ga ik zo snel mogelijk opzij want ik heb er zwaar de pest aan.
Soms hebben ze hetzelf niet eens in de gaten.

Goedzo jongen, want als ik ergus een hekel aan heb is het wel die regel likkers die zonodig precies 120 motte rije op de linker baan en dan ook nog doodleuk vrachtwagus ertussen laten, ga dus lekker rechts rijde dan kan ik er met 150 langs :D

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Goedzo jongen, want als ik ergus een hekel aan heb is het wel die regel likkers die zonodig precies 120 motte rije op de linker baan en dan ook nog doodleuk vrachtwagus ertussen laten, ga dus lekker rechts rijde dan kan ik er met 150 langs :D [/quote

 

Wat nou regellikkers, ooit bedacht hoe je de auto verlaat als je met 150 op je bek gaat? WPW wordt dan WPuzzleW, of WRIPW om maar niet te spreken wat U een ander aandoet.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof men kijkt naar de mogelijke negatieve gevolgen van een onbenul die 100km/h op de linkse baan rijdt waar je 120 mag.

Je mag blij zijn als er zoeen bij wegmisbruikers langs de kant gezet wordt. Het enige zwakke excuus wat Koosje dan uit is dat de max snelheid niet wordt overschreden. sick

Maar daar is met een radar of lasergun dan ook weinig inkomsten uit te halen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...