Ga naar inhoud


wie helpt ?


klinkie

Aanbevolen berichten

kreeg deze per email,misschien dat iemand zich geroepen voelt smile

alles opstuen naar het adres in de mail

 

Hello,

 

My name is Valentin. I'm 26 years old and I live with my mother in Russia.

 

My mother is disabled and she receive indemnity from goverment which is not enough even for food.

 

Due to the financial crisis in our country I lost my job and our situation became very difficult.

 

The price for heating our home is very high and we cannot afford it anymore.

 

We worried and don't know what to do. I finded several e-mail addreses and thanks to free internet access in our local library I decided to appeal to you for help.

 

If you have two old sleeping bags, warm blankets, warm clothes in size L or XL, old warm shoes, electric water-boiler, canned and dried food, vitamins, medicines from cold, any hygiene-products, I will be very grateful to you if you can send it to our address:

 

Valentin V. Mikhailin,

Ryleeva Ulica, 6-45.

Kaluga. 248030,

Russia.

 

We also need portable stove which heat with burning wood. We have many wood in our region, but we can't buy this stove in local market because it cost equivalent of 193 Euro and is very expensive for us. If you have any old portable stove which work with burning wood, we will be happy if you can donate it to us and organize transport of it to our address or help us to buy it in our local market. This ovens made from cast iron and weight about 150kg.

 

I hope to receive your answer. I also hope that this hard situation will get better very soon in our country.

 

Valentin.

Russia.

 

P.S. I want to send you picture of us, but I don't have digital picture which can be sended in email. Please excuse me for that.

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

't Is toch zo simpel, even googlelen:

 

en je vindt deze waslijst

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spam zonder twijfel, maar ik vraag me af wat het doel van deze mail is. De schone jonge Russische maagden sturen normaal wel een foto en willen graag geadopteerd worden.

 

Of willen de spammers die rommel die iedereen ze gaat sturen verkopen ofzo?

 

Trouwens elektrische waterkoker, waar gaan ze de elektriciteit van betalen?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de knipoog naar deze zooi, maar iedereen heeft een spamfilter, waarom post je het dan nog eens hier ?

Nu zie ik het als nog ?

Heb daar totaal geen behoefte aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Trouwens elektrische waterkoker, waar gaan ze de elektriciteit van betalen?

 

Door die andere 300 electrishe waterkokers die hij toe gestuurd krijgt te verpatsen voor een paar euro :D :D

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We also need portable stove which heat with burning wood. We have many wood in our region, but we can't buy this stove in local market because it cost equivalent of 193 Euro and is very expensive for us. If you have any old portable stove which work with burning wood, we will be happy if you can donate it to us and organize transport of it to our address or help us to buy it in our local market. This ovens made from cast iron and weight about 150kg.
portable stoof van 150 kg rare jongens die russen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me wel eens af waar iedereen altijd die spam vandaan haalt, ik heb een heel eenvoudig hotmailaccountje en daar krijg ik bijna nooit spam binnen, hoogstens reclamemails van amazon-achtige dingen, adressen die ik nu eenmaal niet kan blokkeren want dan krijgen ze het moeilijk me te contacteren als er eens een probleem is met een aankoop van mij.

 

Heb ook een yahoo-account. Gebruik ik nooit, zit wel vol spam telkens ik weer even ga kijken. :D

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PetrosCrete
Is het wel Spam? kan even goed iemand zijn die inderdaad een andere weg heeft gevonden om hulp te vragen....... Als het iemand van Sat4all was zouden de mensen misschien wat genuanceerder denken!

Is zoals ik het bekijk...............

Resultaten 1 - 10 van circa 48.000[/b...ther in Russia.

Dan heeft Valentin wel heeeeel veel mailtjes verstuurd.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.virusalert.nl/?show=hoaxes

http://www.nepwaarschuwing.nl

http://www.virusalert.nl

 

Zo'n mails gaan hier stampede op de afvalhoop !!

Mails waarin in de titel staat doorsturen ==> afval !!

Dus ook zondermeer mails waarin staat , stuur dit door naar uw vrienden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...