skippie1770 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Daar totnogtoe alles mislukt is om mijn harde schijf te laten werken probeer ik de externe eSata harde schijf opnieuw leefbaar te maken via het formateren met Partition Manager. Bij de vraag create new partition as : 1. Primary partition 2. Extended partition 3. logical disk welke van de 3 moet ik kiezen hierbij ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
boaz Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Primary of logical kan/mag allebei. Primary moet als 't een bootdisk moet kunnen zijn. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
milili Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 wat doet je dreambox dan als je wilt formarteren in je menu ?? bij mij werkte het meteen het duurt wel even voor die geformateerd is maar dan is ie na het opstarten meteen goed voor gebruik. in een windows machine is volgens mij niet eens nodig voor het formateren. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Tonskidutch Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 ligt aan de PC configuratie als je al meerdere partities hebt aangemaakt op de PC zul je na 4 logical partitions enkel nog exrended kunnen aanmaken (XP) hoe geliefd partition magic ook is ik zou men vingers er niet aan branden ik zou onder disk management gewoon de esata partities wissen en terug aan de dm 800 hangen. de disk is dan gewoon middels DCC.exe te formateren en mounten. chiao Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen