gozuhr Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Zonder meteen namen te noemen van NL leveranciers, wie heeft er ervaring met Dreambox reparatie tijden? Mij DM600 is sinds juni 2008 ter reparatie opgestuurd naar Dream, dus nu bijna een HALF jaar pleite. Enige wat gezegd wordt door de leverancier dat het lang kan duren bij Dream.
allez l'om Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 gewoon DMM direct contacteren. Half jaar is schandalig lang, onacceptabel. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
cosmos Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Wettelijk mag het niet meer dan 6 weken duren volgens mij anders moet de winkelier vanwaar je hem hebt gekocht voor een gelijksoortige zorgen of geld terug indien niet op voorraad. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
_Bartje_ Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik heb nog nooit een box na minder als 4 weken zien terugkomen van dream.
dream-on Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 oei, vandaag is de digitale uitgang van mijn 800 stuk gegaan......Dan moet ik maar wachten met opsturen todat ik een 8000 heb......... Vu duo2 met pli
Ron Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 De Nederlandse distributeur doet er gelukkig aanmerkelijk minder lang over. Een half jaar had ik zeker niet geaccepteerd. Stuur mij eens een PM om welke winkel het gaat. Je maakt me wel nieuwsgierig :-) Ron
theparasol Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Vast zoekgeraakt en leverancier heeft geen zin om hem een nieuwe te verzorgen
Henksat Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Zal best een box zijn die via een omweg is gekocht, kan nooit via een dealer zijn gegaan welke zijn boxen in Nederland koopt. Als ie retour Duitsland moet duurt het langer, maar 6 maanden is wel erg lang, denk dat ze hem vergeten zijn. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
gozuhr Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Toch grappig te zien hoe iedereen zo meteen zijn oordeel klaar heeft. Is een "legaal" verkregen box via een officiele dealer. Inmiddels na support email de box weer op het spoor. Men had hem (bij dream) "vergeten" en stond al tijden geboekt als "retour verzonden". Na wat op en neer gebeld te hebben is de box inmiddels richting NL gestuurd.
Skotelke Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: gozuhr Toch grappig te zien hoe iedereen zo meteen zijn oordeel klaar heeft. Is een "legaal" verkregen box via een officiele dealer. Is inderdaad grappig, en het zijn ook bijna altijd dezelfde personen Op onbezaaide velden groeit geen gras
drz Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Zonder namen te noemen kan ik beamen dat ik ook ervaring heb met het erg lang wachten op een reparatie. Toen die box terug kwam, na 5 maanden , stonk dat ding naar de sigarettenrook en zaten er overal krassen op. (apparaat was overigens een maand oud) Dus, noooooit meer bij die prutser gekocht, omdat het wel vaker voorkomt dat apparaten gewoon bij die "dealer" in de gang stond weg te rotten, omdat deze te gemakzuchtig is om even de eigenaar te contacten dat de box klaar stond. Enfin, dan betaal ik maar een tientje meer voor een goede service afwikkeling, die stress en irritatie is dat mij niet waard! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Ron Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Citaat: Toch grappig te zien hoe iedereen zo meteen zijn oordeel klaar heeft. Is een "legaal" verkregen box via een officiele dealer. Volgends mij klets je nu maar wat. Ik weet zeker dat de Nederlandse distributeur die zelf 95% van de reparaties doet, het niet zou hebben geaccepteerd als Dream Multimedia een receiver een half jaar zou laten liggen. Ron
FNONAMUS Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Bij mij was de reparatie van mijn DM500 via een dealer waar ie niet eens gekocht was en de importeur sneller dan de post Als die had meegewerkt was de totale tijd dat het dingetje "van huis" 3 dagen geweest: 1 dag heen sturen, reparatie op de dag van ontvangst en direct op de post, en weer een dag terug. Ook mijnes stonk naar rook, maar dat was al toen ik 'm kocht Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen