Ga naar inhoud


Gaan Sport 1 en Eredivisie live samen ?


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ik heb dan wel een abbo genomen om ook eens een keer te kunnen kijken maar moet toegeven dat wat ze bieden veel te duur is.

Wanneer ze samen zouden gaan met Sport 1 voor dezelfde prijs en 8 kanalen indien nodig denk ik dat ze wel meer abbonees zullen aantrekken.

De kanalen van Eredevisie Live worden nu voor ongeveer 6% aan live voetbal gebruikt per week met eredivisie voetbal.Wanneer we de rest meetellen aan uitzendingen kom ik niet verder dan 10 % voor kanaal 1.

Als we de rest van de kanalen er bij optellen is het helemaal teleurstllend...........Kortom zonde van de verspilde ether/kabel en transponder ruimte........ crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: chukky2
niet voor niets dat ze eens gaan uitzenden op discovery he .......

weinig abo's

Volgens de reclame op Discovery is Eredivisie gratis op iedere TV in heel Nederland te bekijken op Discovery.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik gratis Discovery kan ontvangen in Nederland (legaal).

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: chukky2
niet voor niets dat ze eens gaan uitzenden op discovery he .......

weinig abo's

Volgens de reclame op Discovery is Eredivisie gratis op iedere TV in heel Nederland te bekijken op Discovery.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik gratis Discovery kan ontvangen in Nederland (legaal).


het gaat erom dat je gratis *naar voetbal* kan kijken op discovery, niet gratis naar discovery. zo lees ik de reclame tenminste. maar je kan het lezen zoals je wilt

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druid
het gaat erom dat je gratis *naar voetbal* kan kijken op discovery, niet gratis naar discovery. zo lees ik de reclame tenminste. maar je kan het lezen zoals je wilt

Ik weet echt wel wat ze bedoelen. Maar quote van de website:

"Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken."

Als ik puur naar de woorden kijk heb ik toch echt het idee dat iemand die met een FTA DVB-T ontvanger kijkt of een CDS settopboxpakket heeft er ook naar moet kunnen kijken. Natuurlijk is dat niet zo, en daarom is de reclame ook misleidend. Maar Discovery neemt aan dat iedereen in NL een abo heeft waar Discovery inzit, en dat is dus niet zo.

Correct was geweest om "geheel Nederland" te vervangen door "alle Discovery-kijkers".

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: chukky2
niet voor niets dat ze eens gaan uitzenden op discovery he .......

weinig abo's

Volgens de reclame op Discovery is Eredivisie gratis op iedere TV in heel Nederland te bekijken op Discovery.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik gratis Discovery kan ontvangen in Nederland (legaal).

en wat gebeurt er in belgie die deze zender ook doorgeeft,dan krijgen die opeens ook nederlands voetbal te zien,
zou echt een steek zijn tegen belgacom die niet via andere providers hun voetbal wilt doorgeven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Zou wel erg zijn als ze Discovery daarvoor even achter de decoder stoppen voor de Vlaamse kijkers.

Discovery zit al "achter de decoder". Dat hoeven ze dus niet nog eens te doen. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: chukky2
niet voor niets dat ze eens gaan uitzenden op discovery he .......

weinig abo's

Volgens de reclame op Discovery is Eredivisie gratis op iedere TV in heel Nederland te bekijken op Discovery.

Nu zou ik graag willen weten hoe ik gratis Discovery kan ontvangen in Nederland (legaal).


Ik heb dit zinnetje ook gehoord in het filmpje op de site van Discovery. Daar is maar één uitleg bij mogelijk. Tijdens de wedstrijden gaat de codering van de zender af en is hij FTA te ontvangen.

En zo niet, dan is dat puur misleidende reclame en zou je een klacht kunnen indienen.

Ik ben benieuwd dit weekend. Zelf merk ik er niets van aangezien ik Discovery evengoed ontvang en al wordt het wel FTA, dan zal ik AZ (mijn ploegie) toch wel in 16:9 bekijken via EredivisieLive.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eredivise live is normaal alleen te bekijken tegen een extra betaling en is nu dit weekend gratis te bekijken als je Discovery al hebt.

 

Discovery zegt niet dat Discovery gratis is te bekijken.

Dus de reclame is niet misleidend en ze hoeven niet ongecodeerd uit te zenden. De zender is gewoon zoals altijd gecodeerd.

 

Lezen is ook een kunst.

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we moeten niet vergeten dat de meerderheid van de nederlanders

gewoon via de kabel kijkt.

en dan kun je dus zonder extra te betalen naar de wedstrijden kijken

die normaal gesproken achter de decoder zitten.

en wat is gratis? zo kun je alles wel tegen 't licht houden

en tot de conclusie komen dat niks gratis is.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...