Ga naar inhoud


Chip tegen GSM-straling


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Het belgisch bedrijf Omega Pharma verdeeld , via de apotheken , een chip die de gsm-straling neutraliseert .

Dit lijkt me wereldnieuws en toch merk ik er weinig/niets van in de buitenlandse media . Het bedrijf is geen klein obscuur ding maar een beursgenoteerde instelling die vrije geneesmiddelen en aanverwante producten levert aan apotheken . Dat wekt toch enig vertrouwen .

Ik bespaar jullie de technische informatie , want men heeft het over :

 

quote : De Chip maakt gebruik van de interferentietechnologie Dit gebeurt door een harmoniserende kwantumfysische informatietegengolf uit te zenden. unquote.

 

en om dat te begrijpen ben ik niet lang genoeg naar school geweest . Kan iemand dat in mensentaal omzetten ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Gene 1225
quote : De Chip maakt gebruik van de interferentietechnologie Dit gebeurt door een harmoniserende kwantumfysische informatietegengolf uit te zenden. unquote.

en om dat te begrijpen ben ik niet lang genoeg naar school geweest . Kan iemand dat in mensentaal omzetten ?

Okay.

De Chip maakt gebruik van de geldkloptechnologie. Dit gebeurt door een zwendelende doorgestoken kaartgolf naar de portemonnee van de gebruiker te zenden.

Quantum physics en harmonie doen het altijd goed. grin.gif

Een aluminium hoedje mag dan gek staan maar dat werkt dan tenminste nog. grin.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zou dat moeten werken. De quantum mechanische golven worden in een tertiar stadium gereflectueerd op een tweeledige binaire beam zodat de radiatie omgecalculeerd wordt in een ionische en ongevaarlijke straling voor de mens.

Er is alleen niet bekend wat deze quadrofisyche straling, omgerekend naar nova-activiteit in secundaire atferische vormen, doet met het vasculaire stelsel van de mens.

Er zullen dus nog jaren van onderzoeken en toetsingen naar dergelijke toepassingen nodig zijn om een stelselmatige, niet radiale, peurofonische alpha beam te krijgen waarbij de mentaal-neurologische psyche niet geschaad wordt.

 

Zo, dat is eruit ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

we kunnen er wel gekkigheid over maken ,straling kan je

ongedaan maken door een straling ernaast te zetten welke

90 graden in fase gedraaid is ,denk maar aan anti geluid.

 

De muzikanten in de band maken daar ook gebruik van ,zij hebben

een oortelefoon in hun oren waar het anti geluid uit komt waardoor

ze zelf hun herrie van de muziek niet horen.

 

Maar of de techniek al zover is dat het werkt op hoge frequencies (gsm band) weet ik niet ,ik betwijfel het wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

we kunnen er wel gekkigheid over maken ,straling kan je

ongedaan maken door een straling ernaast te zetten welke

90 graden in fase gedraaid is ,denk maar aan anti geluid.

 

Juist, dat men daar niet eerder aan gedacht heeft.

 

Nog één vraagje, is het niet juist de bedoeling dat zo´n ding alle kanten opstraalt om verbinding met een GSM mast te kunnen maken?

Nee...toch niet, we doen er een héééééééél lang verlengsnoer aan...dan kunnen we ook mobiel telefoneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
we kunnen er wel gekkigheid over maken ,straling kan je
ongedaan maken door een straling ernaast te zetten welke
90 graden in fase gedraaid is ,denk maar aan anti geluid.


Juist, dat men daar niet eerder aan gedacht heeft.

Nog één vraagje, is het niet juist de bedoeling dat zo´n ding alle kanten opstraalt om verbinding met een GSM mast te kunnen maken?
Nee...toch niet, we doen er een héééééééél lang verlengsnoer aan...dan kunnen we ook mobiel telefoneren.


Als die chip zo zou werken dan zou helemaal geen zendvermogen
meer overblijven ,dus kan je ook niet meer bellen.
Het zelfde effect krijg je door de gsm uit te zetten :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...