hemertje Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: totaaltje ik heb de mijne al !! de hdd is er net in gegaan , zit nu te wachten op de vrouw met de bleu ray en de c tuner !!! maar als je er dit weekeinde een krijgt ben je een van de weinige gelukkige !! welke BR speler ga je erin plaatsen? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
stanz Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Een leverancier heeft mij dit meedegedeeld: Yes, you can order Dreambox 8000 now, but this box is not avaiable at this moment. I think we get this boxes in the middle untill the end of december. Vu+ DUO 4K OpenPli 7.x DM900 4K DreamElite 6.x SF8008 OpenPli 7.x Wie scheep gaat, moet varen
prutsie Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Citaat: Volgens mij waren er al een hoop foto's geplaatst op het forum met een eerste indruk erbij zelfs. Waar ik vooral heel erg benieuwd naar ben is naar de data aansluiting van de optische speler (CD/DVD/BD speler). In de Beta modellen was deze SATA speler middels een SATA<-->USB converter aangesloten op de USB poort in de 8000 die waarschijnlijk bedoeld is voor de Dream Multimedia dongle (die er nooit gekomen is). Verder ben ik benieuwd of er verder nog wijzigingen zijn doorgevoerd op het mainboard, maar ook qua behuizing. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
John van Dreumel Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: hemertje helaas kan ik met de mijne pas morgen gaan spelen, heb vanavond eerst een eindejaars bierfestijn Jij hebt ook altijd pech. De mijne is, zoals je weet, ook al onderweg maar ook ik heb sociale verplichtingen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gerard 76 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: zgundro Ik belde net met mijn webshop, en die beste man bevestigd dat er een lading van de leverancier onderweg is Een lading? De zaak waar ik 'm besteld heb meldde me vanmiddag dat er slechts een paar per zaak worden verspreid.
mamutskywalker Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ik heb hem ook al gebeld vandaag en hij had er maar 2 ontvangen en helaas waren deze voor anderen gereserveerd die eerder waren als mij. maar hij heeft mij belooft dat hij er een voor mij woensdag binnen kan krijgen na paar telefoontjes naar de leverancier zei hij. ik ga ervan uit dat het goed is. Dreambox 8000, wavefrontier T90
Neptunus Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: hemertje helaas kan ik met de mijne pas morgen gaan spelen, heb vanavond eerst een eindejaars bierfestijn Nou, als het een beetje goed bierfestijn is ben je ook morgen nog niet in de gelegenheid! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vlaamse Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ja leverbaar. maar 20 stuks heb gehoord, mijn dreamboxdealer zegt ze worden vandaag eerst verstuurd van de fabriek. Hij heeft er nog geen 1 binnen. groeten Vlaamse.
John van Dreumel Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Zo, de doos is uitgepakt. Alles even in mij opgenomen en dan nu maar snel een beta erin om te kijken wat er allemaal voor fraais te voorschijn komt. Ik heb wel een feestje maar even flashen kan nog wel. Met dank aan #$$%^#%$@#%!%#&$#!%#$% voor de snelle levering. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
xilorp Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: John van Dreumel Zo, de doos is uitgepakt. Alles even in mij opgenomen en dan nu maar snel een beta erin om te kijken wat er allemaal voor fraais te voorschijn komt. Ik heb wel een feestje maar even flashen kan nog wel. Met dank aan #$@$%@#%@!#%$#!@#$... voor de snelle levering. Ben benieuwd nu eigenlijk.......... Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
thedopeman Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Vandaag gebeld door de dealer. Maandag kan ik de mijne ophalen. Toch nog een kerst kadootje. ========================= 2X Droomdoos 8000HD - 1TB & 1.5TB
Gast Pietpaaltjes Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Zonder echte HDMI,inderdaad veel te duur
BushWhacker Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Pietpaaltjes Zonder echte HDMI,inderdaad veel te duur Hoezo zonder `echte` HDMI. Er zit een adapter bij naar wat jullie `echte` HDMI noemen. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
totaaltje Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 de webinterface is nu pas echt goed. veel sneller als bij een 7025 of 800 heel de box voelt veel sneller aan . mkv geen probleem , wat bij de 800 nog wel eens mis ging. algemeen reactie . hij is supersnel , bloedje mooi en ik heb wat foto's zo !! Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
Gast mutasim Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ok dan maar een paar eerste legale Foto's http://cid-bdf6cc10c780c09a.skydrive.liv...C10C780C09A!132
Aanbevolen berichten