Ga naar inhoud


Windows XP Prof. aktivatie probleem


XtremeNooB

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem met een pc met hierop windows xp prof.

Via de microsoft site heb ik een tool gedownload waarmee je de produkt code kan wijzigen. Ik had deze nodig om van een illi windows xp een legale te maken. Heb hier dan ook de legale windows xp cd's.

 

Na het wijzigingen van de code starte de pc op nieuw op..

Ik krijg nu een aanmeld scherm met mijn naam , en als ik deze aanklik zegt ie dat ik mijn xp moet activeren.

 

Das vreemd want hij gaf in een eerder stadium al aan dat dit gebeurt was en succesvol was.

 

Maargoed ik druk wederom op activeren dan maar..

Nu krijg ik een scherm dat ie al geactiveerd is (zoals te verwachten), en ik beland weer bij het (gebruikers) aanmeld scherm. Als ik nu weer probeer in te loggen op m'n systeem begint het hele verhaal weer van voren af aan..

 

M.a.w ik kom dus niet meer in de computer cry

 

Schijnbaar is dit een vage bug van windows xp... maar is dit op een een of andere manier op te lossen zonder dat ik mijn bestanden kwijt raak? ik draai service pack 2 op de machine confused

 

Mijn dank is groot!

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites


Microsoft bellen.... Of heb je nu een legale OEM versie... dan moet je de leverancier bellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht net even slim te wezen...

 

De originele cd in de drive gedaan en via de cd ben ik naar het windows herstel prompt gegaan en heb toen in de c:\windows\system32 het wpa.dbl bestand verwijderd.

 

Toen weer opnieuw opgestart.. en jawel daar komt mijn produkt aktivatie scherm weer. Dus ik die code weer invoeren, helaas deze code is al eens gebruikt.

 

Denken die gasten daaro bij MS nu echt dat ik nu weer een OEM versie van 125,- ballen ga bestellen om zo weer een nieuwe code te mogen ontvangen mad

 

Dacht het dus niet.... zal wel weer bellen met die fijne medewerkers

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: XtremeNooB
ik dacht net even slim te wezen...

De originele cd in de drive gedaan en via de cd ben ik naar het windows herstel prompt gegaan en heb toen in de c:\windows\system32 het wpa.dbl bestand verwijderd.


Ik wil niet eens weten waarom je dat bestand zonodig moest wissen maar als je dat nog eens doet lees dan eerst even de info op bv deze pagina:

http://www.windows-help-central.com/windows-xp-activering.html

Als je niet weet waar je mee bezig bent kun je maar beter direct vanaf begin legale windows gebruiken. Jouw flames richting microsoft vind ik volledig misplaatst!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister even gebeld weer met MS .. en had een fijn medewerker aan de telefoon die me gelukkig verder kon helpen.

 

Schijnbaar zat er soort bug in windows waardoor hij in de aktivatie loop bleef hangen...

 

Na een herstel installatie en een nieuwe poging doormiddel van een telefonische aktivatie is het toch nog goed gekomen pffff wink

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu niet meer "slim" proberen te zijn anders doe je je nickname wel erg veel eer aan. smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...