Ga naar inhoud


nummerweergave met voipcheap via SIP


Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eindelijk, hij doet het nu. Bedankt voor je hint.

Het was het "name" veld welke ingevuld moest worden. De "auth ID" is je username bij VoipCheap, de "display" is de naam binnen de VoipCheap software. Omdat ik 2 lijnen heb op 1 telefoonnummer en de "name" uniek is, heb ik bij de 2e lijn de +31 vervangen door een "0" (dus zonder landcode). Dit werkt ook, zodat nu bij beide telefoons de Caller-ID doorgestuurd wordt.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb het hier werkend met een FRITZ!Box 7270 en voipcheap account. Maar dit werkt ook met andere Betamax VoIP providers

zoals voipbuster, voipwise, enz.

 

Het nummer wordt als internationaal nummer bij de ontvangende partij weer gegeven (+3145.........). Maar het werkt wel.

 

Je moet het nummer bij je VoIP provider wel eerst verifieren in het programma dat je gedownload hebt (dus niet via de URL).

Ga dan naar "Opties" en vervolgens "Caller ID". Dan "Verify now"

en vul je telefoon nummer in. Je wordt dan gebeld en je moet de verificatiecode die op je beeldscherm van de PC verschijnt op je

telefoon invullen. Daarna staat er een groen vinkje achter je nummer. Maar wel nog even dit nummer selecteren (door het zwarte bolletje aan te vinken). Daarna de instellingen in de Fritzbox doen. Dat wil zeggen: in de settings "Internet telephony" bij "Internet number" datzelfde telefoonnummer invoeren waarmee je je geverifieerd hebt. Tevens onderaan "Use internet number for registration" aanvinken. Dan op "Apply" drukken en het moet werken.

 

Veel succes!

 

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rakker71
Je moet het nummer bij je VoIP provider wel eerst verifieren in het programma dat je gedownload hebt (dus niet via de URL).
Ga dan naar "Opties" en vervolgens "Caller ID". Dan "Verify now"
en vul je telefoon nummer in. Je wordt dan gebeld en je moet de verificatiecode die op je beeldscherm van de PC verschijnt op je
telefoon invullen. Daarna staat er een groen vinkje achter je nummer. Maar wel nog even dit nummer selecteren (door het zwarte bolletje aan te vinken).


Daar loopt het bij mij al verkeerd. Ik laat het nummer verifieren, wordt gebeld, vul de code in en er verschijnt een groen vinkje achter dit nummer... (ik klik dan ook nog op OK en alles wat je maar zou kunnen bevestigen...) maar zodra ik het programmaatje afsluit, en het dan later weer opstart, is het weer weg... de knop verify now staat er dan weer en je kan weer helemaal opnieuw beginnen... ik heb dit verdeeld over een paar weken al met diverse telefoonnummers (vast en mobiel) geprobeerd, maar hij onthoudt dit dus niet. Dit geldt voor zowel Voipbuster als Nonoh...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's vreemd, ik heb dit al bij heel wat accounts gedaan. Je moet er wel beltegoed op hebben anders gaat het niet. Probeer anders eens met een andere account? Voor EU 1,30 kun je er heel snel achter komen of het misschien daar aan ligt.

 

Succes,

 

Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 2 accounts... voipbuster en Nonoh. Heel in het begin is het me gelukt om een mobiel nummer te registreren ivm het meezenden van dit nummer bij het sms'en... dat was bij voipbuster. Toen ik later een vast nummer wou registreren is het mobiele nummer ook niet meer geregistreerd... Ik heb hetzelfde fenomeen bij allebei de providers. Volgens mij heeft het geen zin om nog een derde te registreren...

Op allebei de accounts staat beltegoed.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...