Ga naar inhoud


[Sat] Hoe kan ik een smartwi resetten


gerrit B

Aanbevolen berichten

Zo met deze feestdagen zijn er tal van films te zien maar sommigen overlappen of zijn gelijktijdig.

Dus ik dacht laat ik mijn 2e ontvanger met HD maar even aansluiten, maar dan heb je natuurlijk ook een 2e kaart nodig.

Dus even mijn smartwi onder uit de kast gehaald maar nog steeds geen signaal, de clients opnieuw ingeleerd (dat denk ik tenminste) maar nog steeds niets.

Want in de gebruiksaanwijzing staat alleen maar wat over het inleren van clients maar niet het wissen van eentje die al eerder is ingelezen.

 

Is dat een kwestie van gewoon 5 sec in de master steken of moet ik toch nog wat meer doen of is er al weer iets aangepast zodat je deze oplossing niet meer kunt gebruiken?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


mogelijk moet je nieuwe soft op de smartwi zetten , hierbij een goede link http//www.nikolime.dk/smartwi/ " daar vind je alles wat je nodig zou kunnen hebben , verder kijk eens op het forum van smartwi http://www.smartwi.net ( er zijn ook nederlandstalige deelnemers ( even zoeken ) ;ik gebruik de beta versie - deze werkt perfect met mijn technomate 5600 ci+ en philips dsr 2210

ps , bijna vegeten , met welke ontvangers werk je ? mogelijk is een update nodig ivb de overschakeling mediaguard 3

 

prettige feesten en veel satgenot

 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien het daar om berichten ging van voor 2006 en ik dat ding eind 2007/begin 2008 nieuw heb gekocht ging ik er van uit dat ik er de nieuwste of nieuwere software in zou hebben staan.

 

Ik heb hier zelf 3 xtreme's draaien en die werken prima als ik er de originele kaart rechtstreeks in stop.

En ze hebben ook prima gewerkt met de smartwi maar dus nu ik dat na een half jaar weer wil gebruiken plots niet meer.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eerst de originele kaart in de ontvangers doen tot je beeld hebt. Daarna de originele kaart in de smartwi doen en de ontvangerkaartjes in je satellietontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...