Ron Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Origineel bericht van: Harley De 8000 draait hier nu al beter als de 7025, ben dik tevreden voor die centen. En als er iemand terechte kritiek heb dan ben ik het wel meestal Dat is waar. Ik kan ook beamen dat harley een echte zeurdoos is. hahahaha:-))
Henksat Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q - De plastic frontjes zijn solide. Er blijkt bij een paar mensen een glaasje los te zitten omdat het niet goed gelijmd is. Dat kan je zelf simpel oplossen met een klein beetje secondelijm. Begrijp me goed, ik val hier niet echt over, maar bij een "hobby ontvanger" stel ik me toch andere dingen voor. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Ron Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Begrijp me niet verkeerd. Zoiets hoort niet te gebeuren. Alles moet gewoon goed vast zitten, maar er zit nogal een vershil tussen beweren dat je het hele front met ducktape moet vast zetten, of de realiteit, dat er een glaasje in het front los zit dat je eenvoudig zelf even goed kunt vastzetten zonder ducktape, maar gewoon met een klein druppeltje secondelijm. Ron
naitsirhc Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q - Wat is er mis met het OLED display? Ik kan aan het perfect leesbare display echt helemaal geen enkel nadeel of probleem ontdekken. Ron Is het niet zo dat die OLED displaytjes inbranden???? Und TschjuB
lookie Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Al zit er helemaal geen front op. Het gaat om wat er in zit. Bij mij staat ie toch in de kast. Kan bijna niet wachten. Maar om de extra HD zenders op de Astra 2 te kunnen zien moet ik er toch nog een kop bijzetten. Ik heb nu een quad-lnb. Iemand een suggestie wat ik het beste kan gebruiken ? DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
John van Dreumel Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Ja hoor dat kan ik. Op je 88cm (Triax??) een multiblock rail kopen en daar de diverse extra (quad) LNB's op monteren. Vervolgens deze naar de 4 nieuwe 4 in 1 switches voeren en lekker verder kijken naar Astra 1-2-3-HB. Kijk maar eens hier naar de opstellingen van diverse andere leden. Even zoeken op multiblok. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Ron Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: naitsirhc Is het niet zo dat die OLED displaytjes inbranden???? nee, althans mijn exemplaar heeft er geen last van. Ron
lookie Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Dank voor de snelle reaktie John. Ik zie er een heleboel staan inderdaad. Denk dat ik mijn keuze al heb gemaakt. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Gast sattaz Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Ik ben een early adaptor en heb vrijwel iedere dreambox die ik kocht vrijwel direct na introductie gekocht. Nog nooit was er een Dreambox die meteen zo goed werkte als de DM8000! Ik kan zelf NUL bugs ontdekken. @Ron, Waarschijnlijk bedoel je niet adaptor maar adopter. Een adaptor (of adapter) is een hulpmiddel waarmee een verbinding kan worden gemaakt tussen twee delen die niet zonder meer aan elkaar passen. Treden de in de bekende Dreambox forums zoals onder (vele) andere het Gemini (IHAD) forum gerapporteerde bugs niet op bij jouw Dreambox 8000? Met vriendelijke groeten sattaz
Ron Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Vint je dad niet een beetje kinderachtig om andere op taal- of tiepvouten te wijsen? Dat kan ik bij jou ook gaan doen, maar vint dat niet echt bevorderent voor de goede sveer. Ik schreef dat ik nog geen enkele bug heb vast kunnen stellen. Ik kan natuurlijk niet oordelen over anderen die bepaalde functies anders of intensiever gebruiken, of mensen die misschien wel hele andere hardware aan hun 8000 hebben hangen. Ik heb met mijn setup (HDD/DVD multisat met astra1-2-3-HB en triax switch) nog geen enkele bug opgemerkt. Voor mij is de DM8000HD zijn 999 euro's helemaal waard en dat had ik 3 maanden geleden niet gedacht. Ron
Unetwork Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Laat ik maar ontopic blijven, heb net de moderator gewaarschuwd en gevraagt dat Ron een ban moet krijgen (grapje) Ok dit persoonlijk als antwoord: Ik zou hem gezien de prijs nooit kopen, houd het op mijn DM800 die vind ik al duur genoeg. Daar is het klepje al kapot met de 3de keer de smartcard erin. En nee ben niet ruw met mijn spullen... Ik ben nu aan het sparen voor een eigen HD dual tuner PC te maken met uiteraard HDMI DCCP en dat word inclusief goede voeding en mooie kast nog goedkoper. Ik vind de DM8000 persoonlijk er erg gaaf eruit zien maar vind de prijs niet een beetje maar veel te hoog. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
theparasol Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Wellicht houd gemini image voor de 8000 er wat meer bugjes op na. Daarnaast is heeft het erg veel fans, vooral bij onze oosterburen, die zullen dan ook wel meer foutjes ontdekken. Geweldig volk om de 8000 te hebben en vooral naar de onmogelijkheden te zoeken ipv de mogelijkheden te benutten
Ron Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 De gemini 3.9 heb ik er ook op gehad en er vrijwel meteen weer af gegooid want daar zaten inderdaad een aantal flinke bugs in. Ronaldd draait bij mij het beste (foutloos) tot nu toe. Pli heb ik niet geprobeerd. Ron
Gast sattaz Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Ik kan zelf NUL bugs ontdekken. Ron @Ron, Werkt bij jou de 3e (en eventueel ook 4e) DVB-S2 insteektuner? Als je het nog niet geprobeerd/getest hebt kan dat denk ik ook gemakkelijk met de DVB-S2 insteektuner van jouw Dreambox 800 die je voor zover ik geïnformeerd bent op dit moment in jouw bezit hebt. Met vriendelijke groeten sattaz
hemertje Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]De gemini 3.9 heb ik er ook op gehad en er vrijwel meteen weer af gegooid want daar zaten inderdaad een aantal flinke bugs in. Ronaldd draait bij mij het beste (foutloos) tot nu toe. Pli heb ik niet geprobeerd. Ron als we dan toch aan het vergelijken zijn... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten