Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2009 Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Er zijn eens GEEN picon's voor TV-Vlaanderen beschikbaar via de download functie. nou en? dan maak je er toch een paar! chiao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 2 januari 2009 Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: satspock ja dat werkt voor de italiaanse en engelse zenders maar niet voor de hollandse zenders ,daar blijf ik now next epg houden. kan ook alleen maar voor marco polo of hip hop kanaal kiezen bij epg kanaal . Ik snap niet wat je bedoelt,als je de blauwe knop ingedrukt houdt en dan grafische multi EPG, dan kun je ook op de nederlandse zenders 24 uur vooruit kijken. _________________________ DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Urkel Geplaatst: 2 januari 2009 Delen Geplaatst: 2 januari 2009 @andre123 Bij mij staat er niets wat lijkt op porto invader onder de downloads,bij nabilo e2 image skins. Wil je een screendump maken van deze lijst met skins? Tengx Urkie 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boerenjong Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2009 Vraagje over deze image Wat doet de Tuxcom commander ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 3 januari 2009 Delen Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Urkel @andre123 Bij mij staat er niets wat lijkt op porto invader onder de downloads,bij nabilo e2 image skins. Wil je een screendump maken van deze lijst met skins? Tengx Urkie Sorry ik dacht dat je rihanna Skin bedoelde,heb 2 berichten verwisselt. _________________________ DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcel9 Geplaatst: 4 januari 2009 Delen Geplaatst: 4 januari 2009 Ook maar eens naar deze image gekeken en ziet er aardig uit... zeer compleet. Er zijn drie dingen die ik graag anders zou willen maar daar ben ik nog niet helemaal uit... 1. Na het nachtelijke updaten van de Sky Eng EPG blijft ie op radio staan, niet erg... maar zou het wel graag aanpassen maar zie nog even niet zo hoe... 2. De Picons van de Engelse zenders doen het bij mij niet... ik gebruik de Henksat lijsten en de lite HD skin, NL picons werken wel goed. Kennelijk een verwijzing oid niet helemaal top, moet ik nog even onderzoeken. 3. EPG info voor de NL zenders blijft Now and Next, geen 24 uur oid... Ik zie dat het bij Andre wel goed gaat ? Voor mij nog even de vraag hoe Puike image verder... deze 3 zaken zullen vast wel config issues zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 4 januari 2009 Delen Geplaatst: 4 januari 2009 Origineel bericht van: marcel9 Ook maar eens naar deze image gekeken en ziet er aardig uit... zeer compleet. Er zijn drie dingen die ik graag anders zou willen maar daar ben ik nog niet helemaal uit... 1. Na het nachtelijke updaten van de Sky Eng EPG blijft ie op radio staan, niet erg... maar zou het wel graag aanpassen maar zie nog even niet zo hoe... 2. De Picons van de Engelse zenders doen het bij mij niet... ik gebruik de Henksat lijsten en de lite HD skin, NL picons werken wel goed. Kennelijk een verwijzing oid niet helemaal top, moet ik nog even onderzoeken. 3. EPG info voor de NL zenders blijft Now and Next, geen 24 uur oid... Ik zie dat het bij Andre wel goed gaat ? Voor mij nog even de vraag hoe Puike image verder... deze 3 zaken zullen vast wel config issues zijn... Heb je geprobeerd de blauwe knop ingedrukt houden en dan op grafische multi epg drukken,dan kan ik ongeveer 24 uur vooruit kijken. _________________________ DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcel9 Geplaatst: 5 januari 2009 Delen Geplaatst: 5 januari 2009 Heb ik gedaan maar zonder succes. Ik zag elders op dit board dat er mogelijk een fix aan zou komen en die staat er inmiddels in de download onder de naam Fix MHW EPG for DM** dus die zal ik even gaan proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast citroen1968 Geplaatst: 5 januari 2009 Delen Geplaatst: 5 januari 2009 gebruiken jullie hem in Ba zonder hem in de flash te zetten als ik dit doe krijg ik geen green panel kan dus niets installeren alvast bedankt citroen1968 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andre123 Geplaatst: 5 januari 2009 Delen Geplaatst: 5 januari 2009 Als je het met ba gebruikt moet je eerst dit erop zetten: Nabilo DM800 Pure Flash 29DEC08, with Barry Allen 4.6.52 ,kun je downloaden op hun site. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duc748 Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 kan iemand mij vertellen waar ik in het menu de knop van software downloaden kan vinden. bij de vorige versie was dit te vinden tussen de plugins. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
digitaal kijker Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 onder de groen knop of onder de groene knop in de optie aplicaties. draai hem zelf pas een uurtje. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 groen en dan geel edje Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boerenjong Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Hoe kan het dat de RTL zenders het neit meer doen. Ik heb er wel wat over gelezen hier op forum. Maar kan niet terug vinden Wie helpt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doerak Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Keys in: /usr/keys weggooien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen