Ga naar inhoud


nog mazzelaars onder de leden qua eindejaarsloterijen ?


Ome Merde

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Ik doe puur uit angst mee aan die postcodezooi!

Het probleem is namelijk dat er iets op jouw postcode kan vallen en je doet niet mee, ben je wel effe dé loser van de buurt! Een staatslotnummer is meer anoniem.


wat een onzinnige reden om mee te doen. Helaas is dit ook de oorzaak van het feit dat velen meedoen aan deze loterij, gewoon uit angst dat de buurman wint en jij niet. Eigenlijk vind ik dit moreel verwerpelijk om een loterij op deze manier op te zetten, geef mij maar de postcodeloterij, als de buurman dan wint kun je tenminste oprecht blij voor hem zijn.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik speel sinds september 2008 mee via "online staatsloterij".

Als welkomstgeschenk kreeg ik bij het aangeschafte lot een extra gratis lot, helaas kon ik toen en nog steeds niet via "mijn staatsloterij" nakijken met welk lotnummer ik meespeel.

 

Tot mijn verbazing zag ik op mijn afschrift online banking dat er 14 september € 107,- was gevallen....5 op het gekochte en 102 op het gratis lot.

 

Ik een mailtje gestuurd of het mogelijk was om het voor mij mogelijk te maken om voortaan de nummers vooraf te kunnen inzien,

daarbij ook gemeld dat ik voortaan graag alleen met de gratis trekking wilde meedoen (geintje) laugh

 

Mailtje teruggekregen met de mededeling dat mijn gegevens nog niet geheel verwerkt waren en daarom de nummers niet kon inzien....

 

Dus weet nog niet of het oudejaarslot iets heeft opgeleverd..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
wat een onzinnige reden om mee te doen. Helaas is dit ook de oorzaak van het feit dat velen meedoen aan deze loterij, gewoon uit angst dat de buurman wint en jij niet. Eigenlijk vind ik dit moreel verwerpelijk om een loterij op deze manier op te zetten, geef mij maar de postcodeloterij, als de buurman dan wint kun je tenminste oprecht blij voor hem zijn.


Vind je het erg als ik dit even niet helemaal snap blush

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: allez l'om
wat een onzinnige reden om mee te doen. Helaas is dit ook de oorzaak van het feit dat velen meedoen aan deze loterij, gewoon uit angst dat de buurman wint en jij niet. Eigenlijk vind ik dit moreel verwerpelijk om een loterij op deze manier op te zetten, geef mij maar de postcodeloterij, als de buurman dan wint kun je tenminste oprecht blij voor hem zijn.


Vind je het erg als ik dit even niet helemaal snap blush


Paar jaar geleden heeft iemand in Nijmegen de postcodeloterij aangeklaagd omdat zij niet en haar buurman wel won.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij even om dit :

 

wat een onzinnige reden om mee te doen. Helaas is dit ook de oorzaak van het feit dat velen meedoen aan deze loterij, gewoon uit angst dat de buurman wint en jij niet. Eigenlijk vind ik dit moreel verwerpelijk om een loterij op deze manier op te zetten, geef mij maar de postcodeloterij, als de buurman dan wint kun je tenminste oprecht blij voor hem zijn.

 

Hier gaat het over de postcodeloterij die moreel verwerpelijk zou zijn en vervolgens wordt er gezegd...geef mij maar de poscodeloterij..???

 

Of lees ik dit nou verkeerd?.. blush

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hem ook zo: er deugd niets van het argumentatiedeel, daar haalt hij de oorzaak weer mee onderuit wink

 

Het boeit me niks als de hele buurt een dikke prijs wint en ik niet. En zal er ook geen traan om laten. Ik ben de centen van de loterij niet nodig om een gelukkig bestaan te voeren!

 

Hoewel 1000 euro voor een dreambox 8000 zou niet gek zijn momenteel wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Ik lees hem ook zo: er deugd niets van het argumentatiedeel, daar haalt hij de oorzaak weer mee onderuit wink


Gelukkig, ik schrok al...ik dacht dat ik "the missing parts" gevonden had wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: allez l'om
wat een onzinnige reden om mee te doen. Helaas is dit ook de oorzaak van het feit dat velen meedoen aan deze loterij, gewoon uit angst dat de buurman wint en jij niet. Eigenlijk vind ik dit moreel verwerpelijk om een loterij op deze manier op te zetten, geef mij maar de postcodeloterij, als de buurman dan wint kun je tenminste oprecht blij voor hem zijn.


Vind je het erg als ik dit even niet helemaal snap blush


foutje natuurlijk, gelieve bij de laatste "postcodeloterij" te lezen "staatsloterij" laugh

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...