Ga naar inhoud


[all]Er is weer een nieuwe Barry allen 4.6.56 uit.


ghostecho

Aanbevolen berichten


Werkt BA nu dan ook voor Enigma 1 machines? Dacht altijd dat die enkel voor E2 was.

En indien ja, wat is het voordeel boven FlashWizardPro?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ghostecho
Barry allen 4.6.56

Ik heb geen idee wat de vernieuwingen zijn.
Ik zal hem in de loop van de week er eens op zetten.


waar kan ik hem vinden?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hmmm, je kunt hem altijd vinden op ihad.

Moet je wel voor registreren.

Bij Oozoon, hoef je niet te registreren wink

Oeps, die heeft nog de versie 4.6.50 op zijn site.

Normaal was ie daar als eerste bijgewerkt.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het met installeren, Ik gebruik nu Barry allen v4.6.10 Als ik de nieuwe wil installeren moet ik de ouwe uninstalleren of kan ik gewoon de nieuwe over de ouwe installeren?

 

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb maar gegokt op eroverheen installeren. Het mooie is dat ie meteen aangeeft dat Barry allen geupdated wordt van 4.6.10 naar 4.6.56 dus dat gaat prima. Ik zal zo even vertellen of het ook werkt want mijn vrouw is nog een film aan het kijke, ze wil niks missen crazy

*** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TiviT
Nou ik heb maar gegokt op eroverheen installeren. Het mooie is dat ie meteen aangeeft dat Barry allen geupdated wordt van 4.6.10 naar 4.6.56 dus dat gaat prima.


Werkt hier ook prima alleen wel even zorgen dat je eerst boot op Flash voor je hem gaat installeren.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...