Ga naar inhoud


[7000]Geen VLC in het menu van de blauw knop


Gast Jeromeke

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

 

Ik ben hier wat met streamen aan het experimenteren, en moet dan de VLC plugin installeren op de dreambox.

 

Als ik mt de blauwe knop door het menu loop, dan staat er nergens VLC bij, we movie player. Ik ben al aan het zoeken geweest naar een VLC om handmatig te installeren, zijn veel versies, maar weet niet welke ik dan voor de dreambox moet hebben

 

Ik heb een dreambox 7000 met een PLI Jade Final 20080110 Image op.

 

Kan iemand me wat verder helpen.

 

Groet,

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Merci voor de snelle reactie

 

Maar helaas, zit niet bij Movie player, krijg de melding op de dreambox, dat deze VLC niet kan vinden, Heb de movie player wel al opnieuw geinstalleerd op de dreambox.

 

Helaas lukt het nog niet, nog steeds wil de dreambox VLC.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi heb alles gedaan volgens de PLI site, het werkte een paar keer, en was het over, zwart beeld. En ik kon alleen met een reboot terug komen bij de normale zenders.

 

Nu na wat zoekwerk, lijkt het erop dat ik een worm virus heb, wat helaas niet door AVG herkent is. Ik krijg namelijk na een paar keer browsen in de map met de films de melding Windows kan het bestand k:\resycled\boot.com niet vinden, kom met windows dan ook niet meer op de schijf. En dan kun je rare dingen verwachten, dus ik ben hier even verder aan het zoeken.

Dit stukje speelt op de PC af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...