Ga naar inhoud


Telfort ZyXel modem probleem


nchingo

Aanbevolen berichten

Beste satters,

 

since 2 jan ben ik overgestapt van KPN naar Telfort, abo.internet + bellen. Telfort ZyXel modem aangesloten volgens beschrijving maar geen internet.volgens beschrijving moeten de internet/dsl ledjes gaan branden binnen vijf minuten als het modem ingeschakeld wordt. bij het inschakelen zie je alle ledjes branden, even later blijft alleen de power ledjes branden.

de kabels/buitenlijn is rechtstreeks aangesloten in het modem.

met de experiabox had ik nooit problemen.

 

Wie weet raad,

alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt nog geen DSL signaal op je lijn staan.

 

Nog even geduld denk ik zo, een en ander zal door de feestdagen wat vertraging opgelopen hebben.

 

Normaliter krijg je modem pas als signaal erop staat maar doordat tante post met de feestdagen wel doorwerkt maar de groene mannen voor de openhaard liggen te pilsen zal het loop van volgende week wel goedkomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

parasol bedankt voor je snelle antwoord maar de abbo is al 2 maanden geleden aangevraagd.volgens telfort stond alles gereed voor 2 jan.wel betalen maar niks krijgen ! das lekker !! morgen maar de duur klantenservice gaan bellen.ellende begint nu al !

 

bedankt en groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

he hallo pak die ander 2 draadjes eens

 

dat probleem had ik ook

 

rood blauw zit mij telefoon op

oranje wit zit mij adsl op

 

probeer maar eens

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou kunnen, aangesloten op het verkeerde aderpaar, ben ik ook al eens tegengekomen.

mijn schoonouders hadden recentelijk hetzelfde probleem, dsl was niet opgeleverd op afgesproken datum. na een belletje hebben ze er een melding van gemaakt en binnen 10 werkdagen (argh) was het geregeld.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

oranje en wit zijn lang niet altijd doorgelast in de straat en centrale.

 

Kom veel vaker tegen dat er geen dsl signaal opstaat. Wat ze dan wel hebben gedaan weet ik niet. Ze hebben vast wel iets gedaan maar meest waarschijnlijk bij de verkeerde aansluiting dsl aangeprikt.

 

Toen ik kaal koper aanvroeg kwamen ze van KPN zelfs aan huis om de kwaliteit door te meten. Lukte niet, hij weer naar centrale, daarna weer terug, toen meten: alles ok.

Ze zijn zeker bang voor de claim igv kaalkoper niet juist opgeleverd is smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste mensen,

 

Sorry druk geweest ...heden 24 Jan 09 heb ik nog steeds geen internet + bellen.Verschillende malen naar helpdesk gebeld,je krijgt dezelfde protocol shit te horen,weer uitleggen dat alle stappen al doorgelopen zijn.Ik heb zelfs advies gegeven om een mannetje naar de wijkcentrale te sturen want er is een grote kans dat daar iets fout zit.Nee hoor ze doen niet wat je vraagt, nee meneer wij gaan eerst een testje uitvoeren. uiteindelijk hebben ze toch een afspraak maken met een KPN monteur want die moet bij mijn langs komen om alles te controleren.weer paar dagen voorbij gegaan. De monteur is rechtstreeks naar de wijkcentrale gegaan, ja hoor volgens hem was een zooitje daar, boel herstelt en zou een mail sturen naar Telfort.Moet weer wachten tot ik een DSL signaal heb. Wel poen afgeschrijven maar geen internet.hufters !! aangezien dat Telfort zijn dienst niet kunnen leveren op een afgesproken datum, is het mogelijk om hun aansprakelijk te stellen om mijn abo.geld terug eisen voor die dagen zonder internet.

 

met vriendelijk groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...