Ga naar inhoud


Vantage HD8000S kopen in Duitsland?


sat rulez

Aanbevolen berichten

De Vantage kan je slechts op 3-4 plekken in NL kopen. Hierdoor blijft de prijs relatief hoog. Als je 'm in Duitsland koopt scheelt dat al snel, afhankelijk van de uitvoering, EUR 100-200.

 

Heeft iemand hier ervaring mee? Ergens in een nederlandse winkel beweren ze dat je dan met de CD kaart in de ingebouwde kaartlezer geen ontvangst krijgt. klopt dat?

Dan werkt íe wel met een Ci module neem ik aan, maar dan zapt íe trager.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb zelf mijn VT 7100S in Duitsland gekocht scheelde met in Nederland wel 150 euro.

wel met de originele software kon ik geen beeld krijgen met de 2 abbo kaarten wat ik had.....

ff een andere software erin en meteen weer beeld

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hoort deze vraag niet op sat4all thuis. Wij zijn geen prijs vergeklijkingssite en de ervaring leert dat bij dergelijke topics mensen toch altijd weer onze reclame regels schenden.

Ik laat het topic nog even open, maar er wordt geen reclame gemaakt!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier niet over prijsvergelijkingen bij bedrijven... er wordt gewoon een vraag gesteld "wat als ik een receiver in Duitsland koop, omdat die daar -zoals bijna ALLES - goedkoper is".

 

Ik zou mijn spullen ook in Duitsland kopen... Engeland is nu ook relatief voordelig doordat de britse regering de BTW verlaagde van 17.5 naar 15% én omdat het UK £ gunstig is t.o.v. de Euro.

 

ik hoop dus dat het topic niet onterecht gesloten wordt!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je kunt lezen?

Citaat:
de ervaring leert dat bij dergelijke topics mensen toch altijd weer onze reclame regels schenden.

Dus zolang de reclame regels NIET worden geschonden, kan het topic ook open blijven. Het is een simpele waarschuwing vooraf!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sat rulez

 

Ik heb iets voor de kerstvakantie deze Vantage HD 8000 via een shop in Duitsland gekocht aan een goede prijs.

 

Gelieve mij te mailen voor meer info.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...