Ga naar inhoud

[NABILO BLACKHOLE] v0.6 MHW EPG Fix

Golfdiesel
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag ook even mee geprutst en ik krijg weliswaar keurig een pop-up dat er een EPG stream is gevonden maar via de viewer krijg ik ook slechts Now and Next te zien. Ik heb de laatste PLI er weer ingezet en nu is het qua MHW EPG weer prima alleen mis ik de Sky info... maar er komt vast nog wel eens een goede plugin op Pli op dezelfde manier als bij Nabilo :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

er bestaat in PLi toch een goede plugin voor de Sky EPG ? Heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld omdat mijn 7000 kreunde onder de hoeveelheid EPG gegevens, maar voor de rest werkte dat prima !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel9
Vanmiddag ook even mee geprutst en ik krijg weliswaar keurig een pop-up dat er een EPG stream is gevonden maar via de viewer krijg ik ook slechts Now and Next te zien. Ik heb de laatste PLI er weer ingezet en nu is het qua MHW EPG weer prima alleen mis ik de Sky info... maar er komt vast nog wel eens een goede plugin op Pli op dezelfde manier als bij Nabilo :D

Dat had ik vanmiddag ook, de oplossing is dat je na de installatie de dreambox volledig reboot en dus niet alleen E2 opnieuw opstart zoals de installatie zelf doet. Daarna worden de EPG gegevens opnieuw opgehaald en heb je 2 dagen EPG van CanalDigitaal.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jean-Claude,

Op de 7000 had ik dat destijds dankzij Oudeis keurig voor elkaar inderdaad, op Enigma2 (800) heb ik zoiets nog niet weer in de Pli terug gezien, maar het kan zijn dat ik dat even gemist heb natuurlijk maar meen dat dit nog niet volledig af is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel9
Op de 7000 had ik dat destijds dankzij Oudeis keurig voor elkaar inderdaad, op Enigma2 (800) heb ik zoiets nog niet weer in de Pli terug gezien, maar het kan zijn dat ik dat even gemist heb natuurlijk maar meen dat dit nog niet volledig af is.

had zo al een vermoeden dat het over enigma2 ging, maar staat nergens in uw onderwerp aangeduid, noch in enig bericht.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Golfdiesel

Ik had ook na een volledige reboot nog alleen de Now and Next info, nu is het lastige met EPG altijd dat je maar moet afwachten of de boel bij CanalDigitaal het wel goed doet natuurlijk maar gezien de popup werd de stream wel gezien maar kennelijk nog niet goed verwerkt.

@Jean-Claude

Helemaal gelijk hoor, het onderwerp was natuurlijk ook de MHW EPG Fix voor 0.6 en niet mijn uitstapje naar de Sky EPG.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben na wat spelen met deze image weer thuis bij Pli, werkt in mijn situatie het beste en zeer betrouwbaar, nu nog een manier om ook de non public UK kanalen in de EPG te krijgen, ben al even aan het spelen geweest met E2_LoadEPG maar krijg nog wat syntax errors e.d. dus dat wordt nog even knutselen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen