Ga naar inhoud


[NABILO BLACKHOLE] v0.6 MHW EPG Fix


Golfdiesel

Aanbevolen berichten


Vanmiddag ook even mee geprutst en ik krijg weliswaar keurig een pop-up dat er een EPG stream is gevonden maar via de viewer krijg ik ook slechts Now and Next te zien. Ik heb de laatste PLI er weer ingezet en nu is het qua MHW EPG weer prima alleen mis ik de Sky info... maar er komt vast nog wel eens een goede plugin op Pli op dezelfde manier als bij Nabilo :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er bestaat in PLi toch een goede plugin voor de Sky EPG ? Heb er al een tijdje niet meer mee gespeeld omdat mijn 7000 kreunde onder de hoeveelheid EPG gegevens, maar voor de rest werkte dat prima !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel9
Vanmiddag ook even mee geprutst en ik krijg weliswaar keurig een pop-up dat er een EPG stream is gevonden maar via de viewer krijg ik ook slechts Now and Next te zien. Ik heb de laatste PLI er weer ingezet en nu is het qua MHW EPG weer prima alleen mis ik de Sky info... maar er komt vast nog wel eens een goede plugin op Pli op dezelfde manier als bij Nabilo :D


Dat had ik vanmiddag ook, de oplossing is dat je na de installatie de dreambox volledig reboot en dus niet alleen E2 opnieuw opstart zoals de installatie zelf doet. Daarna worden de EPG gegevens opnieuw opgehaald en heb je 2 dagen EPG van CanalDigitaal.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcel9
Op de 7000 had ik dat destijds dankzij Oudeis keurig voor elkaar inderdaad, op Enigma2 (800) heb ik zoiets nog niet weer in de Pli terug gezien, maar het kan zijn dat ik dat even gemist heb natuurlijk maar meen dat dit nog niet volledig af is.

had zo al een vermoeden dat het over enigma2 ging, maar staat nergens in uw onderwerp aangeduid, noch in enig bericht.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Golfdiesel

 

Ik had ook na een volledige reboot nog alleen de Now and Next info, nu is het lastige met EPG altijd dat je maar moet afwachten of de boel bij CanalDigitaal het wel goed doet natuurlijk maar gezien de popup werd de stream wel gezien maar kennelijk nog niet goed verwerkt.

 

@Jean-Claude

 

Helemaal gelijk hoor, het onderwerp was natuurlijk ook de MHW EPG Fix voor 0.6 en niet mijn uitstapje naar de Sky EPG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...