Ga naar inhoud


Nieuwe benaming nieuwe leden: proef lidmaatschap ??


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik voel me als neder-duitser nu wel een beetje gediscrimineerd,ik maak er hier in Duitsland als Nederlander ook vaak een puinhoop van maar niemand die er iets van zegt...snik.

 

Het vermelden van de Be site vind ik in dit topic wel een beetje...vrijvertaalt " moodmaking " en dus m.i. niet nodig.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die verwijzing naar Belgie heeft niets met het land te maken maar alles met een domein van een zootje Nederlandse gebande sat4all leden. Je vindt er vooral berichten waarin ze met verbasterde namen incl. avatars van hier proberen lollig te doen naar elkaar toe. Heeft verder niets met satelliet gebeuren van doen maar alles met stoken en onvrede zaaien.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay......volgens mij mag het topic zo langzamerhand wel gesloten worden ....want de discussie dreigt volgens mij uit de hand te lopen. Ik heb in ieder geval antwoord op de door mij gestelde vraag !!

 

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...