Ga naar inhoud


Winterpret.....


TangoBravo

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Fiene56
Ik vlieg zelf al zeker 20 jaar niet meer, maar toen ik stoppte vanwege geen tijd meer begon die ellende al. ik heb nog steeds een 12 tal vliegtuigen kompleet op de zolder staan maar ik denk dat ik als ik weer zou beginnen alleen de zweegvliegtuigen nog kan gebruiken. Ik kan die frustratie van jou dus goed begrijpen.


Ik zelf heb hier ook nog en zwever liggen maar de pest is dat je een sputterende roofvogel nodig hebt om die in de lucht te krijgen. En dat wordt hier in de regio ook niet gewaardeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de vleugels gedemonteert neemt het niet zo veel ruimte in beslag. op 75% van de toestellen zit zelfs de motor nog op.

Mijn mooiste is een Bücker Jungman 2 dekker Bid Scale nog in de ruwbouw. Heb hem nooit af kunnen maken en zal ook wel niet meer gebeuren. En ja, mijn zolder is idd zeer groot.

Nu weer back on-topic

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 12 jaren later...

-

 

 

 

 

aangepast door Satfeeds-DX
verkeerde pagina
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...