Ga naar inhoud


Vista of xp?


Gast Serenity

Aanbevolen berichten

Poll optie kon ik niet vinden..

 

Maar onder wat draaien jullie computers ? Vista of xp?

 

Ikzelf onder vista, maar ook enkel omdat dit standaard op me laptop stond geinstaleerd^^ Mooi OS trouwens na service pack 1!

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 laptop's met xp serv pack 3

1 vast xp prof serv pack 3

1 vast win 98 ( enkel voor back-up's )

1 router linux

 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier XP. Op m'n laptop staat Vista, maar daar wordt ik altijd een beetje chagerijnig van: 'weet u het zeker' en van dat soort gein. Als je bijvoorbeeld iets naar de Prullenbak wilt slepen vraagt ie eerst of je het zeker weet, daarna vraagt ie nog is om toestemming. Op zich veilig, maar da's wel héél veilig... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Selecteren en dan shift toets vasthouden en vervogens op del rammen... na verloop van tijd dan snap je waar die extra meldingen voor zijn wink


Shift inhouden met selecteren is toch meerdere documenten tegelijkertijd verwijderen? Dan is het inderdaad wel fijn dat ie je nog even waarschuwt voordat het écht weg is... smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de PC XP / SP3. Perfect.

Wel eens Vista geprobeerd (try before buy). Niet vooruit te branden met mijn Opteron dual processor en 2x 10.000 toeren schijven in Raid0.

 

Schoondochter met Acer Aspire 5100 en Vista ook niet vooruit te branden. (de Acer bedoel ik)

Inmiddels downgraded naar XP. Nu heel erg snel en heel tevreden.

 

Mijn advies voor Vista gebruikers: zoek de XP-drivers voor je systeem en terug naar iets dat snel en stabiel is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik enkel XP en dan nog geconfigureerd zodat het eruit ziet als Windows2000. Ik hou het graag efficient en hou niet zo van die toeters en bellen en mooie effecten die het systeem maar nodeloos vertragen. Het is echt te gek om je PC hardwarematig te moeten upgraden om er netto een trager systeem aan over te houden zonder meerwaarde. Tenslotte is het maar een operating system.

Als iemand mij raad vraagt over een systeem met Vista begin ik er zelfs niet meer aan want het frustreert me enorm alles opnieuw te moeten zoeken omdat MicroSoft vindt dat alles altijd anders moet. Idem dito Office 2007, ik blijf bij het vertrouwde Office 2003, vernieuwen om te vernieuwen zit er bij mij niet in.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Ik hou het graag efficient en hou niet zo van die toeters en bellen en mooie effecten die het systeem maar nodeloos vertragen.

Hangt er ook weer vanaf wat je in je computer heb zitten , ik moet zeggen dat Vista met 4 gb ddr2 en een core 2 duo p8400 (2.27GHz) erg lekker draait .. Dit is geen poging om je over te halen hoor:P

En..Eerlijk..is eerlijk.. XP is en blijft sneller , zeker als je alles goed geconfigureerd hebt(Services en je themas).

//Jeroen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...