Ga naar inhoud


Wat als ik mijn Ziggo/@Home kaart niet registreer?


Murdock

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast dutchmatrix

Klopt niet helemaal dat uitgaan na 70 dagen.

 

Heb hier thuis een kaart die ik niet gerigistreerd heb en die al draait sinds juni.

Ziggo heeft het hele bassispakket open staan.

Volgens mij komt dit in verband met de achterstand die ze hebben.

 

Te zijnertijd zal dit wel weer worden terug gedraait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

Ik weet niet wat die instelling precies doet, maar ik refereerde aan dit stukje:

Code:
# disable all local EMM readers# saves lots of CPU, but you won't get any updates anymore# (unless you get updates from your clients)## default: no##DISABLE EMM : yes

Merk op de regel: but you won't get any updates anymore

Mijn gedachte was, dat als er geen EMM binnenkomt, dat men niet op afstand de kaart (eerder dan bijv. de 70 dagen) kan disablen.

Maar ik heb er verder geen ervaring mee, het is maar een theorie. wink

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kaart heeft EMMs nodig voor key-updates. En aangezien die bij Irdeto-2 regelmatig gebeuren zal het blokkeren van EMMs nog eerder zwart beeld geven dan je kaart daadwerkelijk wordt "terug" geschakeld. En bovendien die preview CHIDs die worden door de kaart getimed.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: dutchmatrix
Klopt niet helemaal dat uitgaan na 70 dagen.

Heb hier thuis een kaart die ik niet gerigistreerd heb en die al draait sinds juni.
Ziggo heeft het hele bassispakket open staan.
Volgens mij komt dit in verband met de achterstand die ze hebben.

Te zijnertijd zal dit wel weer worden terug gedraait.

Dat weten we ook wel dat het basispakket open staat,maar het gaat om het volledige pakket wat 70 dagen blijft werken whistle


inderdaad, en die blijft 70 dagen helemaal open (met 0x46)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die CHID zal wel 70 dagen actief blijven, maar zoals hierboven al gezegd is, als er geen emms meer komen dan komen er dus ook geen nieuwe opkeys.

 

Als ze dus binnen die tijd de opkeys veranderen (en dat doen ze nogal vaak bij ird2) dan heb je ook zwart beeld ...

 

Dus persoonlijk acht ik de kans ERG KLEIN dat je 70 dgn kan kijken naar het volledige pakket zonder emms naar je kaart te sturen.

 

 

H2Deetoo,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Klopt allemaal, mijn nieuwe Ziggo smartcard heeft precies 70 dagen het volledig pakket doorgegeven (van 12-12-2008 tot 20-2-2009 dus 10 weken) Heb hem netjes binnen 5 dagen geregistreerd, Nu geeft hij dus op die extra paketten aan "Preview periode verlopen" Maar ik ontvang (nog) niet het volledige standaardpakket, ik heb bijvoorbeeld géén omroep Brabant en ook de belgische zenders geven aan; Preview periode verlopen. Die zenders zitten toch ook in dat standaardpakket? Dat sportpakket heb ik weer wel, ook Sport1HD, maar Eurosport HD weer niet.Zou het komen omdat die kaart nog niet in hun administratie is verwerkt of is er een andere oorzaak? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ziggo kaarten kun je gewoon officieel kopen

 

Ziggo Casema DTV pack <<google!

Smartcard, DTV handleiding incl. Algemene Voorwaarden (hoe sluit ik DTV aan) Inschrijfkaart (hiermee kunt u als klant aangeven welk abonnement u wilt) Casema retourenveloppe (hiermee kunt u als klant de inschrijfkaart retour sturen) DTV zenderoverzicht (per pakket een duidelijk overzicht van zenders).

 

kosten zo'n 25 euro

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...