Ga naar inhoud


Wat te doen? Internet abonnement KPN


Gast Johnny is good

Aanbevolen berichten

Fijn... kabel is shared medium dus als iedereen thuis is en aan de slag gaat merk je dat effect ook weer eens smile

 

Je gaat nog terug verlangen naar good old KPN.

 

Wachten is op ip telefoon... fiber to the home, vdsl...

 

Duurt niet lang meer, tot die tijd behelp ik me wel met 8 mBit, ook slagharen is buitengebied met gecapte adsl2+ kaartenbak door die KPN politiek niemand voor te trekken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Johnny is good

Ik heb voor de volledigheid gebeld met Telfort en een lijncheck laten doen. Ze komen uit op 6 mb. Dat is 2x zoveel als nu. Hoe zit het met de stabiliteit van Telfort?

Ik woon in het midden van het land aan de rand van een dorpje met ongeveer 2800 inwoners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
en wat word dan verstaan onder buitengebied ? Ik woon in Heiloo een dorp met meer dan 22000 inwoners en ook hier word er niet meer geleverd dan 8Mb.


http://adsl.hunen.net/index.php?id=12&nrc=22

9000 aansluitingen in de centrale.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rekordc
Origineel bericht van: Fatfreddy
en wat word dan verstaan onder buitengebied ? Ik woon in Heiloo een dorp met meer dan 22000 inwoners en ook hier word er niet meer geleverd dan 8Mb.


http://adsl.hunen.net/index.php?id=12&nrc=22

9000 aansluitingen in de centrale.

Rekordc


Leuke link. 9000 aansluitingen zijn blijkbaar niet genoeg om er meer vaart achter te zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Johnny is good

Heren en uiteraard dames,

 

Ik heb KPN verbinding beeindigd en heb gekozen voor een 20 mb Telfort verbinding. Volgens hun postcodecheck kom ik uit op 6 mb. Ik heb dus mijn vaste huis telefoonnummer ingewisseld en ga voortaan alleen met de mobiel bellen. Bedankt voor jullie antwoorden en adviezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...