Ga naar inhoud


[ Matrix Revolutions] Is er een nieuwe UCAS voor de CanalDigitaal kaart


Aanbevolen berichten

Wie weet of er al een opvolger is van UCAS v3.1 ? Kennis van mij heeft een Matrix Revolutions Cam met een origenele C+ kaart. Hij krijg de update nog wel binnen maar geen beeld meer omdat C+ een dubbele channel ID meestuur ivm Seca II hack

-> VU+ Duo Twin Linux HDTV Receiver PVR + 320Gb Western Digital + Triax 88cm met 4 Inverto lnb's gericht op 13/19,2/23,5/28,2 <--> Image OpenPLI <-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo satfreak,

Over de matrix reborn. In mijn Inverto IDL 5000 PVR is het nu voor de 2e keer dat deze module niet meer werkt. Ook niet meer zichtbaar is in de Inverto en wanneer ik hem in mijn Homecast ontvanger stop werkt hij ook niet meer. De eerste keer dacht ik nog, "kan gebeuren" en heb een nieuwe gehaald. Deze is nu dus ook kapot na ongeveer 6 maanden. De leverancier heeft hem opgestuurd maar nog steeds geen antwoord. Wat kan er aan de hand zijn?

groet, Wiebren

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier werkt de revolution ook prima met ucas3.1 op een topfield 4000pvr beter dan een aston 1.05 :)met mrv225 erin werkt die zelfs met digitenne zou kunnen zijn dat jou ontvanger met cam niet top werkt.

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: wopla
hier werkt de revolution ook prima met ucas3.1 op een topfield 4000pvr beter dan een aston 1.05 :)met mrv225 erin werkt die zelfs met digitenne zou kunnen zijn dat jou ontvanger met cam niet top werkt.


Bij mij werkt de MTV-transponder niet en Trace zonder geluid op Matrix-Revolutions/Ucas3.1/Topfield 5000ci. op seca 2 card. mad

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: wopla
hier werkt de revolution ook prima met ucas3.1 op een topfield 4000pvr beter dan een aston 1.05 :)met mrv225 erin werkt die zelfs met digitenne zou kunnen zijn dat jou ontvanger met cam niet top werkt.


Bij mij werkt de MTV-transponder niet en Trace zonder geluid op Matrix-Revolutions/Ucas3.1/Topfield 5000ci. op seca 2 card. mad


Hier werkt de MTV Transponder ook niet of zonder geluid(VH1 classic) zowel op een inverto 7000 en Topfield 4000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space


Bij mij werkt de MTV-transponder niet en Trace zonder geluid op Matrix-Revolutions/Ucas3.1/Topfield 5000ci. op seca 2 card. mad


Hier werkt de MTV Transponder ook niet of zonder geluid(VH1 classic) zowel op een inverto 7000 en Topfield 4000

Kan de cam ook worden geupdate?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow !!

 

Bedankt Sharad R.

 

Dacht dat de ZCas specifiek was voor Matrix Reloaded.

Ik heb deze ZCas 1.0 nu ook geflashed op mijn Matrix Revolutions.

 

Alles werkt nu zeer goed met deze CAM en de smartcard.

Zowel de SD als de HD kanalen en overschakeling naar zenders gebeurt ook vrij snel.

 

Afwachten of het ook nog met de aankomende nieuwe SECA 3 smartcard zal werken. Verwacht hier wel problemen.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toch dringend terugkomen op mijn woorden in vorige post.

Kon dit bericht niet meer aanpassen of verwijderen.

 

ZCas 1.0 op mijn Matrix Revolutions CAM heeft daadwerkelijk goed gewerkt in diverse receivers, maar plotseling ging het niet meer en werd de Cam niet meer herkend.

 

Dan maar terug volledig wissen en naar oude UCas 3.1 software.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met CAS 3.1 (had ik voorheen reeds erop staan)kunnen de Franse zenders en nog enkele niet gedecodeerd worden.

Dit heb ik ook met de Diablo Cam.

 

Jammer.

Interne kaartlezer van mijn Vantage HD-8000S doet het per geluk heel goed met de alternatieve software.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...