Ga naar inhoud


[DM8000] Hoe DVD-brander inbouwen?


Funfreak

Aanbevolen berichten


Je moet de beugel verwijderen, dan de DVD monteren, schroefjes zijn bij de box meegeleverd (los / vast monteren), even proefplaatsen, alle schroefjes erin zetten maar slechts 1 schroefje vastzetten, alles er weer even uit halen, alle schroefjes plaatsen en vastzetten, alles terugplaatsen, beugel vast zetten, kabels aansluiten en klaar.

 

By the way. De schroefjes (4 stuks) zaten echt bij de box meegeleverd in een lullig klein zakje. Ik was ze eerst ook even kwijt.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Funfreak
Dat is dan ook meteen mijn probleem ben ik bang, ik had een van de eerste boxen. Heb geen schroefjes in de doos gevonden.


Zaten er toch wel in.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bliksem
jongens hij heeft het over de 8000 daar kunnen gewoon standaard schroeven in van een hd


Nee, die boutjes van de DVD welke bijgeleverd zijn, zijn een slag kleiner.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terug naar af:

 

1. Op 12 december heb ik een DM8000s gekocht, die op 13 december 2008 omgeruild is voor een andere (omdat de eerste defect was).

Toen is het zakje met kabels (waar dus mogelijk ook de schroefjes in zaten) door de handelaar meegenomen.

 

2. Ik heb hem voorlopig vastgetaped.

 

3. Een nieuw probleem is de SATA kabel.

Kan ik een gewone SATA kabel gebruiken of moet er een speciale kabel SATA naar eSATA gebruikt worden? Ik krijg de SATA kabel namelijk niet in de USB/SATA plug.

 

Hoort die (eSATA naar SATA)kabel ook in de doos van een DM8000 te zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een prutser daar bij dream ze kunnen nog geen schoefjes er bij doen

 

aa ik weet het al, ze weten nog niet welke zakje ze moeten nemen

 

vandaar dat uitleveren stop is gezet :D

 

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Funfreak


3. Een nieuw probleem is de SATA kabel.
Kan ik een gewone SATA kabel gebruiken of moet er een speciale kabel SATA naar eSATA gebruikt worden? Ik krijg de SATA kabel namelijk niet in de USB/SATA plug.



De kabel welke in de box zat, die lange rode, heb je nodig om de DVD-speler aan te sluiten. Achterop de DVD-player moet wel een SATA Power convertor komen, die zit tegenwoordig in de doos van de 8000, maar bij de 1e levering waren ze die destijds vergeten.
Via DMM site kun je er ééntje bestellen, mocht je er dringend één willen hebben geef maar een gil via PM.

post-2340-1318260111,4031_thumb.jpg

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Funfreak


3. Een nieuw probleem is de SATA kabel.
Kan ik een gewone SATA kabel gebruiken of moet er een speciale kabel SATA naar eSATA gebruikt worden? Ik krijg de SATA kabel namelijk niet in de USB/SATA plug.



De kabel welke in de box zat, die lange rode, heb je nodig om de DVD-speler aan te sluiten. Achterop de DVD-player moet wel een SATA Power convertor komen, die zit tegenwoordig in de doos van de 8000, maar bij de 1e levering waren ze die destijds vergeten.
Via DMM site kun je er ééntje bestellen, mocht je er dringend één willen hebben geef maar een gil via PM.


Hoi,
Ik heb die adapter er wel bij zitten maar die adapter past volgens mij niet op mijn dvd speler. Ik heb de BC-5500A. Ik hoop snel iets te horen van jullie omdat ik hem nu in wil bouwen.
Alvast bedankt en tot horens.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...